Η BMW έχει παρουσιάσει εκδόσεις M σχεδόν σε όλα της μοντέλα, αφήνοντας με το παράπονο μόνο την 7άρα. M7 δεν έχει εμφανιστεί ακόμα, ωστόσο ο καημός της βαυαρικής ναυαρχίδας για κορυφαία και ταχύτατη έκδοση καλύπτεται από την Alpina. Πλέον, όμως, ούτε μέσω της τεθλασμένης θα μπορεί να αγοράσει κάποιος σπορ παράγωγο της λιμουζίνας από το Μόναχο.
Σε ποστάρισμα της Alpina Βελγίου ανακοινώθηκε το τέλος παραγωγής για την B7, έπειτα και από τη συναρμολόγηση της τελευταίας μονάδας: «Η εποχή της B7 στο εργοστάσιο της Alpina, έφτασε στο τέλος της» ανέφερε η λιτή δημοσίευση, κάνοντας παράλληλα μια αναδρομή «στα υπέροχα αυτοκίνητα που βγήκαν από το Μπάχλοου, με βάση τη Σειρά 7». Η ενασχόληση της Alpina με την 7άρα ξεκίνησε από την πρώτη κιόλας γενιά της κορυφαίας BMW, πίσω στο 1977. Η BMW Alpina 532i B8, όπως ονομαζόταν, βασιζόταν στην E23 και χρησιμοποιούσε έναν εξακύλινδρο εν σειρά 3.210 κ.εκ., με απόδοση 240 ίππων και 308 Nm. Ο συνδυασμός του με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο εξασφάλιζε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. και τελική 230 χλμ./ώρα.
Fast forward στο 2022, όπου η B7 εφοδιάζεται με έναν 4.4 V8 twinturbo 608 ίππων και 800 Nm ροπής, 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Για το καλύτερο κράτημα ακόμα και σε απαγορευτικές ταχύτητες, φροντίζει η ενεργή αερανάρτηση με τα συστήματα Dynamic Damper Control και Active Comfort Drive, η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 15 χλστ. σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 225 χλμ./ώρα, ενώ σε ταχύτητες μικρότερες των 32 χλμ./ώρα μπορεί να «ψηλώσει» κατά 2 εκατοστά, ώστε η B7 να περνάει με άνεση από την οποιαδήποτε ανωμαλία του οδοστρώματος.
Με το γκάζι σανιδωμένο και το launch control ενεργοποιημένο, το σεντάν των 5,27 μέτρων και 2,2 τόνων επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,5 δλ., στα 160 χλμ./ώρα από στάση σε 8,8 δλ., ολοκληρώνει το 400άρι σε 11,9 δλ. και φτάνει μέχρι τα 330 χλμ./ώρα τελικής. Ό,τι ταχύτερο, δηλαδή, έχει δει μέχρι σήμερα η Σειρά 7.