Με τα οικονομικά στρωμένα για πρώτη φορά έπειτα από πολλά χρόνια, η Alfa Romeo έχει αποκτήσει πλέον άλλη δυναμική στην εξέλιξη και το λανσάρισμα μοντέλων. Παρουσίασε υπεραυτοκίνητο και ετοιμάζει δεύτερο, έχει σχεδόν έτοιμο νέο SUV στο B-segment, δουλεύει πάνω σε ένα ακόμα για την κορυφή της γκάμας, προγραμματίζει πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας μέχρι το 2027. Πολλή δραστηριότητα, από την οποία δεν λείπει το όνομα «Giulietta».
Το ιταλικό μικρομεσαίο χάτσμπακ αποχώρησε το 2020, έχοντας καταγράψει εξαιρετική εμπορική πορεία. Στην καλύτερή της χρονιά ξεπέρασε τις 78.000 μονάδες (78.911) μόνο στην Ευρώπη, υποκύπτοντας σταδιακά στον ολοένα αυξανόμενο και ανανεούμενο ανταγωνισμό. Η Type 940 έμεινε στην παραγωγή για 10 χρόνια ουσιαστικά απαράλλαχτη, όταν στο ίδιο διάστημα το VW Golf άλλαξε 2 γενιές, το Ford Focus ισάριθμες και το Toyota Auris επέστρεψε στα Corolla μονοπάτια. Ο CEO των Ιταλών θέλει να αποκαταστήσει την Giulietta, παρουσιάζοντας μια ολοκαίνουργια και πλήρως ηλεκτρική νέα εκδοχή της! Ή, για να το θέσουμε ακριβέστερα, δεν είναι καθόλου αρνητικός σε αυτό το ενδεχόμενο.
Ο Jean-Philippe Imparato μίλησε για ακόμα μια φορά στο βρετανικό Autocar, ανοίγοντας το «παράθυρο» για την επιστροφή της «Ιουλίας». Ο Imparato αναφέρθηκε στα εμπορικά πλάνα της Stellantis για την εταιρία του, που την θέλουν να φτιάχνει τα περιθώρια κέρδους ανά μονάδα και να προσεγγίζει τα στάνταρ των premium ανταγωνιστών, αλλά δεν απέκλεισε την πιθανότητα ενός νέου μοντέλου στη μικρομεσαία κατηγορία. Εκεί, δηλαδή, όπου τώρα τα πηγαίνει περίφημα η Tonale. Προφανώς δεν γίνεται να είναι SUV, οπότε τι μένει; Τα πατροπαράδοτα χάτσμπακ! «Δεν βλέπω το λόγο να μη βγάλουμε λεφτά, ακόμα και από ένα χάτσμπακ» υπογράμμισε το αφεντικό της Alfa, αναγνωρίζοντας πως η έκταση της κερδοφορίας στο συγκεκριμένο segment είναι μειωμένη πια (το «ακόμα και από», τα λέει όλα).
Η πρόθεση του Imparato μπορεί να υποστηριχθεί πολλαπλώς από την ίδια, τη Stellantis, καθώς ήδη υπάρχουν 2 μοντέλα στην άλλοτε κραταιά κατηγορία. Opel Astra και Peugeot 308 έχουν όλη την καλή διάθεση να δανείσουν πλατφόρμα και μηχανικά μέρη, ιδίως από τις ηλεκτρικές τους εκδόσεις. Ο πιθανός χρονικός ορίζοντας της νέας Giulietta τοποθετεί το ντεμπούτο μετά το 2025, οπότε με 2 χρόνια για την πλήρη ηλεκτροποίηση της Alfa, αυτονόητα θα προσφέρεται μόνο ως EV. Το έτερο ενδεχόμενο θέλει τη νέα Alfa να πατάει στην πλατφόρμα STLA Medium, όπου βασίζεται και το νέο Peugeot E-3008.