H Alfa Romeo έχει ξεκαθαρίσει πως τα εμπορικά της πλάνα στο μέλλον, θα αφορούν premium κατηγορίες και προσήλωση στο κέρδος ανά μονάδα αντί καθαρού αριθμού πωλήσεων. Η μιλανέζικη φίρμα αλλάζει ρότα κι από τον όγκο παραγωγής, στρέφεται στο ποσοστό κερδοφορίας. Κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με αύξηση τιμής ανά αυτοκίνητο, μαζί φυσικά με την ανάλογη ποιότητα ώστε να μπορεί να υποστηρίξει το υψηλότερο κόστος κτήσης. Πού «κολλάει» η Alfetta σε όλα αυτά;
Εδώ και αρκετά χρόνια ακούγεται πως η Alfa θέλει να την επαναφέρει, ώστε να επανέλθει στην κατηγορία των premium μεγαλομεσαίων. Η Giulia απέδειξε πως μπορεί να κάνει ζημιές στη BMW Σειρά 3, οπότε η Σειρά 5 θα αποτελούσε ιδανικό επόμενο στόχο. Ούτως ή άλλως, δια χειλών Jean-Phillipe Imparato, η εμπορική προσέγγιση των Βαυαρών αποτελεί έμπνευση και οδηγό για τη φίρμα του. Τώρα, ο CEO της Alfa Romeo «ξαναχτυπά» και στην ουσία επιβεβαιώνει τα σχέδια για αναβίωση της Alfetta: «Έχουμε στόχο να γίνουμε μια παγκόσμια premium μάρκα, οπότε θα πρέπει να κοιτάξουμε το E segment (μεγάλα). Εκεί όπου θα επανέλθουμε το 2027», είπε στο Auto Express. Με ποιο μοντέλο;
«Θα είναι SUV; Θα είναι σεντάν; Γνωρίζοντας πως θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, η αεροδυναμική θα παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Γνωρίζοντας επίσης πως τα σεντάν και σπορ μοντέλα είναι εντυπωμένα στο DNA της Alfa Romeo, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι SUV». Οπότε έχουμε ηλεκτρικό, μεγαλομεσαίο σεντάν. Σαν να μας λέει ο Imparato «νέα Alfetta»! Το όνομα θεωρείται πρακτικά «κλεισμένο», για την Alfa που θα τοποθετηθεί πάνω από τη νέα και επίσης αμιγώς ηλεκτρική Giulia. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large, με μπαταρίες 101 έως 118 kWh και αυτονομία που θα ξεπερνά τα 800 χλμ. στην κορυφαία έκδοση. Μάλιστα, ο Imparato ανέφερε το ενδεχόμενο εξέλιξης εκδοχής Quadrifoglio Verde με 0-100 χλμ./ώρα στην περιοχή των 2,0 δλ.!