Η σημερινή Giulia QV κάνει μια βουτιά στο χρόνο και επιστρέφει στις Alfa Romeo των 60’s, αποκτώντας ρετρό εμφάνιση με έμπνευση από την πρώτη Giulia!
Το συγκινησιακά φορτισμένο και γεμάτο ρομαντισμό αμάξωμα, προέρχεται από τον Τορινέζο καροσερίστα ErreErre Fuoriserie. To εμπρός μέρος πλέον δείχνει σαν να προήλθε από κάποια Giulia Tipo 105, με τη σχεδόν κάθετη γωνία και τα διπλά στρογγυλά φανάρια, συνοδεία του αρκετά μικρότερου θυρεού στο κέντρο. Επειδή κάτω από το καπό υπάρχει ο 2.9 V6 twinturbo των 510 ίππων, βέβαια, υπάρχουν μεγάλες εισαγωγές στον προφυλακτήρα και αεραγωγοί στο καπό, ώστε να αποβάλλουν μεγαλύτερες ποσότητες θερμότητας από το μηχανοστάσιο.
Στο προφίλ δεσπόζουν οι χαρακτηριστικές ζάντες με τις 15 τρύπες, που επίσης μοιάζουν να έχουν μπει σε χρονοκάψουλα από το 1960. Εδώ, φυσικά, είναι αλουμινίου και 19 ιντσών, συνοδευόμενες από προσθήκες στο αμάξωμα που το φέρνουν πιο κοντά σε εκείνο της Tipo 105, από πλευράς γραμμών. Πίσω τώρα, η αλήθεια είναι πως κάπου μπερδεύτηκαν οι Ιταλοί. Τα φουσκώματα παραπέμπουν σε wide bodykit, ο διαχύτης και οι διπλές απολήξεις στο κέντρο σε Giulia GTA, η διπλή αεροτομή στο χείλος της οροφής σε aftermarket βελτιωμένο και τα νέα LED φανάρια σε… Mercedes G-Class! Όπως αναφέρει ο σχεδιαστής της, όμως, «είναι σαν να φοράει η εγγονή το φόρεμα της γιαγιάς της»!
H μοναδική αυτή Giulia αποκαλύφθηκε στην έκθεση Concorso d’eleganza auto d’epoca Poltu Quatu Classic, στη Σαρδηνία, δίχως να ανακοινώνεται κόστος μετατροπής ή αγοράς. Για την ακρίβεια, δεν αναφέρθηκε καν αν θα κατασκευαστούν περισσότερες μονάδες (εννοείται πανάκριβα και σε περιορισμένη παραγωγή) ή αν θα παραμείνει μόνη της, να κοσμεί εκθέσεις ανά τον κόσμο. Λογικά η ErreErre Fuoriserie θα πειστεί να δημιουργήσει και άλλες, δεδομένης της αποθεωτικής υποδοχής που έλαβε το αυτοκίνητο.