Στην Ευρώπη ξέρουμε και εμπιστευόμαστε τον 2.0 T-GDI στα κορυφαία Hyundai N, κάτω από τα καπό των i30 N και Kona N. Σε άλλες περιοχές του κόσμου, όμως, υπάρχει και πιο πάνω. Ο 2.5 T-GDI φτιάχνει καταστάσεις στο μηχανοστάσιο του Sonata N Line, παράγοντας 290 ίππους και 422 Nm ροπής (+10 άλογα και 30 Nm συγκριτικά με τον 2.0λιτρο τούρμπο), ενώ σε εκείνο του Genesis G70 πιάνει τα 300 άλογα.
Αυτή τη δυναμική θέλει να αξιοποιήσουν σε περισσότερα μοντέλα του N Performance, όπως δήλωσε ο άνθρωπος που «έχτισε» το τμήμα. Ο Albert Biermann ανέλαβε το 2015 τη θέση του επικεφαλής στο νεοσύστατο τότε N Division, έπειτα από 31 χρόνια στη BMW. Σήμερα έχει προαχθεί σε διευθυντή ολόκληρου του τμήματος R&D στo Hyundai Motor Group, αλλά δεν ξεχνά πόσο ωραία πέρασε τα προηγούμενα 8 χρόνια. Για την ακρίβεια, δίνει ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο σχετικά με την… επεκτατική πολιτική του 2.5 T-GDI: «Πριν φύγω από το N Division, φρόντισα να δημιουργήσω αρκετό χώρο στο μηχανοστάσιο του Elantra N ώστε να χωράει ο 2.5άρης τούρμπο μια χαρά. Στην Αυστραλία δεν υπάρχει πρόβλημα (σ.σ. με τους ρύπους), ούτε στην Αμερική. Κάποιος, όμως, πρέπει να πάρει την απόφαση» είπε ο Γερμανός, για να εξαπολύσει τα πυρά του στην ηλεκτροκίνηση μετά.
«Οι άλλες αγορές, ωστόσο, ξεχνούν ότι υπάρχει αυτό το μοτέρ. Όλοι ζούνε στο συννεφάκι της ηλεκτροκίνησης, ονειρεύονται τον EV παράδεισο, λες και δεν υπάρχουν πια θερμικά μοτέρ. Δεν νοιάζονται για τις μηχανές εσωτερικής καύσης». Ο Biermann, λοιπόν, το ξεκαθάρισε μέσες-άκρες: όπου μπορεί, λόγω ρύπων και αγοραστικού ενδιαφέροντος, ο 2.5 T-GDI θα πάρει θέση στη γκάμα του Elantra N, αρχικά. Από τη στιγμή που i30, Elantra και το προηγούμενο Kona, στο οποίο πατάει η έκδοση N, μοιράζονται πλατφόρμα και μηχανικά μέρη, εύκολα συμπεραίνουμε πως θα μπορούσε να υπάρξει και i30/Kona N στα 2.5 λίτρα.