Καλά και κακά μαντάτα επεφύλασσε η συνέντευξη του δημιουργού των Hyundai N -και νυν εκτελεστικού τεχνικού συμβούλου- στο CarSales, σχετικά με το μέλλον δυο εκ των καλύτερων δημιουργιών του κορεατικού ειδικού τμήματος. Elantra, i30 και Kona N βλέπουν το μέλλον από διαφορετικό πρίσμα, με υπεύθυνο να μην είναι άλλος από τις νόρμες εκπομπών ρύπων.
Ο Albert Biermann επιβεβαίωσε πως το Elantra N θα συνεχίσει και σε επόμενη γενιά, αλλά δυστυχώς η αισιοδοξία του δεν επεκτάθηκε στο i30 N: «Το i30 N είναι αρκετά ασφαλές, τουλάχιστον η έκδοση Sedan, οπότε θα δούμε επόμενη γενιά του με νέο βενζινοκινητήρα, καθώς κάτι τέτοιο βρίσκεται ήδη στα μακροπρόθεσμα σχέδιά μας». Το θέμα είναι ότι «i30 Sedan» σημαίνει «Elantra» σε κάποιες αγορές. Το κανονικό i30 N, όμως, το χάτσμπακ, ενδέχεται να μην είναι τόσο τυχερό. Κι ο Γερμανός το ξεκαθάρισε, χωρίς καν να μας χρυσώσει το χάπι.
«Άλλες αγορές, όπως η Ευρώπη, μπορούν να κάνουν όνειρα, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μη συνεχίσουν να βλέπουν Hyundai N, λόγω Euro 7». Κάτι που σημαίνει πως εκτός από το i30, κινδυνεύει και το Kona N. Το i20 N, ωστόσο, φαίνεται να τη γλιτώνει: «Ο κινητήρας του i20 N, ο 1.600άρης τούρμπο, θα επιβιώσει. Τον χρησιμοποιούμε σε πολλές εφαρμογές, εξάλλου, όπως γνωρίζετε. Ο 2.0λτ. τούρμπο σταδιακά θα αποσυρθεί, αλλά πιστεύω έχουμε μια εξαιρετική εναλλακτική: τον υπερτροφοδοτούμενο 2.5άρη, με τον οποίο πιστεύω μπορούμε να δημιουργήσουμε ισχυρότερα μοντέλα N». Το πρόβλημα για εμάς είναι πως ήδη ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έρχεται Ευρώπη, καθώς δεν περνάει το Euro 6D. Όπερ εστί, ενδέχεται να μείνουμε μόνο με το i20 N.