Τα διλήμματα που βασανίζουν τους οικονομικά εύρωστους είναι κομματάκι διαφορετικά από όλων των υπολοίπων. Ένας συνηθισμένος άνθρωπος θα αναρωτηθεί ως προς τον τρόπο που θα ξοδέψει 70 περισσευούμενα ευρώ: σε ρούχα ή παπούτσια. Ένας με χρηματοπιστωτική επιφάνεια -και με την προϋπόθεση ότι είναι «Χονταίος»- θα προσθέσει 3 μηδενικά και θα βάλει στην εξίσωση 2 τετράτροχους θρύλους: S2000 ή NSX;
Δείτε ακόμα: Honda NSX «διαλύει» Lamborghini Huracan (+video)
Φυσικά για να φτάσει ένα S2K να κοστίζει το ίδιο με το αυθεντικό New Sportscar eXperimental στην αγορά μεταχειρισμένων, θα πρέπει να έχει κάτι ιδιαίτερο. Σαν τον γαλάζιο των φωτογραφιών, το οποίο είναι ένα από τα μόλις 59 S2000 CR που κατασκεύασε η Honda, αποκλειστικά για την αγορά των Η.Π.Α. Μάλιστα, τα Apex Blue Pearl (o χρωματισμός δηλαδή) είναι ακόμα πιο σπάνια και συλλεκτικά, καθώς μόλις 21 βγήγαν από την γραμμή παραγωγής. Τι σημαίνει «CR» τώρα; Όχι Cristiano Ronaldo, βέβαια, αλλά Club Racer. Δυο λέξεις που μεταφράζονται σε χαμηλότερο βάρος κατά 45 κιλά, ελέω αφαίρεσης air condition και ηχοσυστήματος, σκληρότερη ανάρτηση, σφιχτότερες αντιστρεπτικές, νέα και εξάτμιση, κοντύτερο βήμα στην κρεμαγέρα, ελαστικά Bridgestone RE070, εσωτερικό με πινελιές σουέντ και ανθρακονημάτων, και φυσικά το εντυπωσιακό body kit που δίνει την απαραίτητη αγωνιστική εσάνς και αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 45%. Στα μηχανικά μέρη ο 2λιτρος F20C συνεχίζει να αποδίδει 240 ίππους στις 8.300 σ.α.λ. όμως το χαμηλότερο βάρος κατεβάζει τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 5,9 δλ. (από 6,2).
Στην αντίπερα όχθη, έχουμε το πρώτο ιαπωνικό supercar. Σασί κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, στήσιμο εξελιγμένο από την «Αυτού Θεότητα» Ayrton Senna, έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V6 3,0 λίτρων απόδοσης 270 ίππων (ο οποίος στη συνέχεια έγινε 3,2 280 ίππων) στο κέντρο και επιδόσεις που, το 1990 που παρουσιάστηκε, ήταν ικανές να «τρομοκρατήσουν» ακόμα και Ferrari. Από πλευράς επιτάχυνσης τα δυο Honda είναι σε παραπλήσιο επίπεδο (5,9 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα), όμως η τελική των 270 χλμ./ώρα του NSX αφήνει το S2000 κοντά στα 30 χλμ./ώρα πίσω.
Διαβάστε επίσης: Έλληνες κυνηγιούνται με Honda S2000 και Mazda RX-7 (+video)
Το γαλάζιο CR είναι του 2004 και έχει μόλις 6.413 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και, απ’ ό,τι λέει ο ιδιοκτήτης του, λίγα έχουν γίνει σε πίστα. Το NSX από την άλλη έχει λίγο περισσότερα (30.416), αλλά δεδομένου του ότι είναι σχεδόν μια δεκαετία παλαιότερο (1995) στέκεται μια χαρά. Το ιδανικό θα ήταν να τα αποκτήσει κανείς και τα δυο. Όμως για 70.000, ποιο από τα δυο VTEC θα επιλέγατε να «σκυλιάσει»;