Το Honda NSX MK1 λογίζεται ως το πρώτο ολοκληρωμένο supercar. Αυτό που για πρώτη φορά έβαλε την καθημερινή οδήγηση στις προτεραιότητες ενός υπεραυτοκινήτου. «Μια Ferrari, χωρίς τα προβλήματα των Ferrari» όπως ανέφεραν οι Ιάπωνες κατά το λανσάρισμα του μοντέλου, το 1990.
Το συγκεκριμένο μας έρχεται από δυο χρόνια μετά, επαληθεύοντας επάξια τους χαρακτηρισμούς που το συνόδευαν. Ο Sean Dirks αγόρασε το κόκκινο Acura NSX το 2004, με 70.000 μίλια (112.654 χλμ). Ο πρώτος ιδιοκτήτης χρειάστηκε 12 χρόνια για να ξεπεράσει την 100άρα χιλιάδες στο οδόμετρο. O Dirks τα κατάφερε σε 4 και συνέχισε με αμείωτο ρυθμό. Μέσα σε 17 χρόνια, το κοντέρ πλέον αναγράφει 400.000 μίλια (643.738 χλμ.)! Αριθμός που ισοδυναμεί με πάνω από 20.000 μίλια (32.188 χλμ.) ετησίως!
Ο Αμερικανός χρησιμοποιεί το NSX ακριβώς για το σκοπό που σχεδιάστηκε: κάθε μέρα. Στα τόσα χρόνια λειτουργίας, ο ατμοσφαιρικός 3λιτρος V6 των 270 ίππων δεν έχει κάνει «τσικ». Ούτε κάποιο άλλο μέρος του αυτοκινήτου, πλην ενός συγχρονιζέ στο κιβώτιο που ήταν κατασκευαστικό πρόβλημα στις πρώτες παρτίδες των NSX. Η συντήρηση εξυπακούεται πως είναι σχολαστική, με τον Dirks να αντικαθιστά όλο το σύστημα της ανάρτησης (ψαλίδια, βραχιόνες και όλα τα συναφή, πέρα από το δίδυμο αμορτισέρ-ελατηρίων) προληπτικά, στις 380.000 χλμ. Κι όπως αναφέρει κατηγορηματικά, δεν τίθεται το παραμικρό ζήτημα πώλησης του «αθάνατου» Honda!