Το Honda Integra Type R DC2 είναι κατά γενική ομολογία, ένα από τα καλύτερα- αν όχι το καλύτερο- μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει. Ο 1.800αρης VTEC με τα 190 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και τον κόφτη στις 8.600 σ.α.λ. η «κλειστή» κλιμάκωση του 5ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, η ανυπέρβλητη αμεσότητα του μπροστινού, η σχεδόν τηλεπαθητική συμμετοχικότητα της ουράς, όλα συνέβαλλαν στην διαμόρφωση του θρύλου.
Το Integra ναι μεν έχει επιστρέψει, αλλά άπαντες περιμένουμε ανάλογο comeback για την κορυφαία του έκδοση. Προς το παρόν οι Ιάπωνες δεν ανακοινώνουν κάτι, αλλά η ελπίδα παραμένει ζωντανή. Το ίδιο ισχύει για τη συλλεκτικότητα του DC2, η οποία όσο περνάνε τα χρόνια τόσο ενισχύεται. Το Starlight Black που βλέπουμε λειτουργεί ως τέλεια απόδειξη, καθώς βγαίνει στις αγγελίες και η τιμή του αγγίζει υψηλά επίπεδα.
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 1999, κάτι που το καθιστά μέρος των τελευταίων παρτίδων (το 2001 εμφανίστηκε το DC5). Ο ιδιοκτήτης του δεν έχει χαρεί τον B18C όσο θα έπρεπε, συμπληρώνοντας μόνο 12.318 μίλια (19.823 χλμ.) πίσω από το τιμόνι του εμβληματικού JDM. Για την κατάσταση του αμαξώματος και του εσωτερικού, μιλούν οι φωτογραφίες. Για αυτή των μηχανικών μερών, το άμεμπτο ιστορικό συντήρησης. Το μαύρο Integra θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως καινούργιο, οπότε τα 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (είχε μετρηθεί και στα 6,2 δλ.), τα 14,9 δλ. για το 400άρι και η τελική των 225 χλμ./ώρα λογικά ανταποκρίνονται ακόμα στην πραγματικότητα.
Για να τον απολαύσει ο επόμενος ιδιοκτήτης, θα πρέπει να εκταμιεύσει ένα ποσό στις 45.000 λίρες (52.383 ευρώ). Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, καινούργιο το Civic Type R στην Αγγλία ξεκινά από τις 49.995 λίρες (58.128 ευρώ)