Η Honda (όπως η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών) στρέφεται με γοργούς ρυθμούς προς την ηλεκτροκίνηση. Πιο χαρακτηριστικό γεγονός από τη διάθεση των Jazz, HR-V και Civic αποκλειστικά ως υβριδικών στην Ευρώπη, δεν υπάρχει. Ίσως, μόνο, το ότι υπήρξε από τους πρώτους που έβαλε ηλεκτροκινητήρες στην κορωνίδα της γκάμας: το NSX. Το επόμενο βήμα, λοιπόν, αφορά την ολοκληρωτική του επικάλυψη από το ρεύμα.
Γνωρίζουμε από το καλοκαίρι πως η τρίτη γενιά του NSX θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, έχοντας πάρει και μια γεύση από το πώς θα μοιάζει μέσω του πρωτοτύπου Electric Vision. Πλέον ξέρουμε και τι να περιμένουμε από πλευράς αίσθησης, αν και η αλήθεια είναι πως ο CEO της Honda είπε τα αυτονόητα. «Εντελώς διαφορετική γεύση» μας ενημέρωσε ο Toshihiro Mibe πως θα έχει το νέο NSX, κάτι απολύτως αναμενόμενο για ένα αυτοκίνητο που εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για χάρη των ηλεκτρομοτέρ. Ούτως ή άλλως προς τα εκεί βάδιζε το απερχόμενο υβριδικό, ενσωματώνοντας 3 ηλεκτροκινητήρες στη συνοδεία του 3.5 V6 twinturbo.
Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη του NSX MK3 τώρα, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι πολύ νωρίς για να υπάρχει ενημέρωση. Πριν δυο χρόνια ο αντιπρόεδρος της Acura δήλωνε πως, σε αντίθεση με πολλά ηλεκτρικά supercars/hypercars, «δεν θα έχει προτεραιότητα τις επιδόσεις μόνο στην ευθεία». Η φημολογία τοποθετεί μια πιθανή χρονολογία παρουσίασης, το νωρίτερο στο 2025. Μέχρι τότε τα ηλεκτρικά θα έχουν επεκταθεί ακόμα περισσότερο, οπότε η Honda (και η Acura) δεν θα έχουν να ανησυχούν για τις αντιδράσεις του κόσμου, αναφορικά με το κινητήριο σύνολο του halo car τους. Οι ίδιες αντιδράσεις που έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην απήχηση του σημερινού και, εν τέλει, στην εμπορική του «δυσκοιλιότητα», η οποία οδήγησε και στο τέλος παραγωγής.