H Peugeot έχει καταργήσει τα GTi εδώ και χρόνια, η Renault θα κάνει το ίδιο στα μοντέλα R.S. το 2023, Ford Focus και Fiesta «χαιρετάνε» γενικά -οπότε ξεχνάμε τα ST- ενώ και το μέλλον του Hyundai i30 N είναι προδιαγεγραμμένο. Από τον
Αυτό δήλωσε ο αρχιμηχανικός του μοντέλου στο βρετανικό Autocar, όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του
«Για εμάς δεν αποτελούν παρά νέα εμπόδια, νέες προκλήσεις στο να προσφέρουμε οδηγική απόλαυση στους πελάτες μας. Ναι, σίγουρα θα συνεχίσουμε να παρουσιάζουμε νέα μοντέλα Type R!» Αναφορικά με το ποιόν της επόμενης γενιάς, καθώς η σημερινή είναι το μοναδικό μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα χωρίς ηλεκτρική υποστήριξη, σημείωσε: «Η ανθρακική ουδετερότητα δεν είναι απαραίτητο να εστιάζει μόνο στο κινητήριο σύνολο και το σύστημα μετάδοσης. Μπορεί να επιτευχθεί χρησιμοποιώντας μοτέρ εσωτερικής καύσης, οπότε δεν θα απέκλεια το ενδεχόμενο να παραμείνει θερμικό το επόμενο Type R. Δεδομένων των συνθηκών, όμως, μοιάζει απίθανο».