Για μια περίοδο, πριν περίπου 4-5 χρόνια, η κατάσταση ήταν έκρυθμη μεταξύ των κατασκευαστών hypercars και αναφορικά με το ζήτημα των ρεκόρ ταχύτητας. Η Bugatti έσπασε το φράγμα των 490 χλμ./ώρα το 2019, με τη Chiron Super Sport 300+, και όλα έδειχναν πως πηγαίναμε για έναν «πόλεμο» προς τα 500 χλμ./ώρα. Τέτοιες ταχύτητες, όμως, δεν είναι απλό ζήτημα, όπως πολύ παραστατικά βίωσε η SSC και οι «παπάτζες» περί 532 χλμ./ώρα που μοίραζε για το γκάζι της Tuatara, το 2020. Κάπου εκεί ήρθε ο κορωνοϊός, οπότε κάθε κουβέντα για περιττά έξοδα στην αυτοκίνηση έσβησε. Η Hennessey πάντως έχει όλη την όρεξη να την ξανανάψει.
Η έτερη αμερικανική hyper-φίρμα, η οποία σε αντίθεση με τους υπερφίαλους συμπατριώτες μιλάει μόνο όταν πράγματι οι αριθμοί στηρίζουν τα δεδομένα, δηλώνει πανέτοιμη να συνεχίσει το κυνήγι επιδόσεων πέρα από τα 300 μίλια/ώρα (483 χλμ./ώρα). «Ποιο θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής, που θα ξεπεράσει τα 300 μίλια/ώρα και προς τις δυο κατευθύνσεις (σ.σ. πάνω-κάτω, η Chiron SS 300+ το είχε καταφέρει μόνο προς μια κατεύθυνση). Πάνω σε αυτό δουλεύουμε. Και μέσα στη χρονιά, θα μάθουμε αν μπορούμε να το πετύχουμε», είπε ο John Hennessey. Με λίγα λόγια, δηλαδή, εντός του 2024 θα έχουμε προσπάθεια για ρεκόρ ταχύτητας από το Venom F5.
Κάποια ειδική του έκδοση, για την ακρίβεια, καθώς κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης, το 2022, είχε πιάσει 437 χλμ./ώρα (271,6 μίλια/ώρα). Από εκεί μέχρι τα 483 χλμ./ώρα, μεσολαβούν περί τα 50 χλμ./ώρα. Πολύ μεγάλη απόσταση, εάν φυσικά πριν 2 χρόνια είχαν εξαντληθεί οι δυνατότητες του Venom. Για να μπούμε σε κλίμα, το F5 αποδίδει 1.817 ίππους και 1.617 Nm από τον 6.6 V8 twinturbo του, τροφοδοτώντας τους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου. Η χρήση ανθρακονημάτων σε πλαίσιο και αμάξωμα κρατούν το βάρος μόλις στα 1.360 κιλά, δημιουργώντας μια ασύλληπτη αναλογία βάρους-ισχύος της τάξης των 0,748 κιλών ανά ίππο!