Σκοπός της ηλεκτροκίνησης είναι οι μηδενικές εκπομπές ρύπων για να μην επιβαρύνεται η ατμόσφαιρα με καυσαέρια και για ένα πιο καθαρό πλανήτη γενικότερα. Σύμφωνοι, αρκεί η παραγωγή των μπαταριών να γίνεται με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα και η φόρτιση από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Γιατί αν δεν συμβαίνει τίποτα από αυτά, τότε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έμμεσα μολύνουν το περιβάλλον.
Η πρώτη σε πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μάρκα στον κόσμο, η Tesla αναφέρει στον ιστότοπό της: «Ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ηλιακή και καθαρή ενέργεια». Σίγουρα πολύ καλό για να είναι τελικά αληθινό, αφού στην πράξη κάτι τέτοιο δεν ισχύει τουλάχιστον σε ένα ποσοστό. Ο Elon Musk είχε δηλώσει παλαιότερα ότι έως το 2017 τουλάχιστον, το δίκτυο φορτιστών της Tesla Superchargers θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια.
Τότε μπορεί να ήταν εφικτό με βάση τις πωλήσεις των Tesla, όμως τώρα λόγω της σημαντικής ανόδου που έχουν σημειώσει είναι πιο δύσκολο να γίνει πραγματικότητα. Οι Superchargers (όπου υπάρχουν βέβαια πολλοί), όχι μόνο τραβούν μεγάλες ποσότητες ενέργειας από το δίκτυο, η οποία παράγεται και με ρυπογόνους τρόπους, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να τροφοδοτούνται και από γεννήτριες πετρελαίου.
Το γεγονός αυτό ήρθε στο φως της δημοσιότητας, όταν εξετάστηκε ο μεγαλύτερος σταθμός φόρτισης -σύμφωνα με την Tesla- στον κόσμο. Ονομάζεται «Harris Ranch», περιλαμβάνει 98 Superchargers και βρίσκεται μεταξύ του Σαν Φρανσίσκο και του Λος Άντζελες. Όμως επειδή η ηλιακή ενέργεια δεν επαρκεί, λίγο πιο πέρα βρίσκονται οι γεννήτριες πετρελαίου για να ενισχύουν με το απαραίτητο ρεύμα, προκειμένου οι φορτιστές να λειτουργούν. Δεν έχει γίνει γνωστό πόση ενέργεια παρέχουν, αφού είναι ένα μυστικό που θέλει να κρατηθεί κρυφό. Όπως και να έχει είναι κωμικοτραγικό να πηγαίνει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο για να φορτίζει με «καθαρό» ρεύμα και να χρησιμοποιείται πετρέλαιο ή άλλο καύσιμο για να δίνει ρεύμα.