Το επόμενο βήμα των Toyota GR είναι τα GRMN. Έχουμε ήδη δει τι μπορούν να κάνουν οι «Masters of Nurburgring» με το Yaris, μετατρέποντάς το σε διθέσιο πισταδόρικο «κανόνι». Με αυτό κατά νου, φανταζόμαστε το τι έχει να γίνει με την αντίστοιχη Supra, που αναμένεται να διαθέτει το μοτέρ της BMW M4 CSL και στήσιμο κοντά στην αγωνιστική GT4!
Η GRMN Supra κυκλοφορεί σαν ένα είδος επιβεβαιωμένης φήμης, από τις αρχές του 2020. Η Gazoo Racing έχει πολλάκις παραδεχτεί πως δουλεύει στην εξέλιξη μιας σκληροπυρηνικής έκδοσης, όμως επίσημα δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για αυτή. Αρχικά, το «κουτσομπολιό» την ήθελε να κυμαίνεται στην περιοχή των 400 ίππων. Η παρουσίαση της BMW M3 G80, ωστόσο, άλλαξε προς τα πάνω τις προβλέψεις. Κι αυτό γιατί άρχισε να ακούγεται έντονα πως η κορυφαία Supra θα διέθετε τον κινητήρα του βαυαρικού sportscar.
Πλέον, οι προσδοκίες πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα. Οι πρώτες υποθέσεις έκαναν λόγο για απόδοση ίδια είτε με των απλών M3/M4 (480 άλογα και 550 Nm), είτε με των Competition (510 ίπποι και 650 Nm). Τώρα, όμως, δημοσιεύματα από την Ιαπωνία αναφέρουν πως ο 3.0λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος που θα πάρει θέση στο μηχανοστάσιο της GRMN Supra, θα είναι ίδιος με εκείνον της M4 CSL! Στην πιο σκληροπυρηνική σύγχρονη «Μπέμπα» ο S58B30 παράγει 551 ίππους και 650 Nm, καθιστώντας τη M4 CSL ως την ισχυρότερη M3/M4 παραγωγής όλων των εποχών. Αν φροντίσει για την κίνηση και της κορυφαίας Supra, θα την χρίσει -με τεράστια διαφορά από το δεύτερο- ως το πιο δυνατό Toyota παραγωγής μέχρι σήμερα!
Η εμφάνιση και το στήσιμο θα αντλούν αφειδώς επιρροές από τη Supra GT4, με ειδικά εξελιγμένο αεροδυναμικό πακέτο και χρήση ανθρακονημάτων (σε καπό και οροφή). Η κίνηση εννοείται θα μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, και η τιμή τοποθετείται (πάντα μέσω εικασιών) γύρω στα 10 εκατ. γεν (λίγο πάνω από 74.000 ευρώ). Αν επαληθευτούν οι προβλέψεις των Ιαπώνων συναδέλφων, το ντεμπούτο της Supra GRMN (ή GRMN Supra) θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο.