Η Nissan οργανώνει ηλεκτρική αναδιάρθρωση για το σύνολο των γρήγορων μοντέλων της, συμπεριλαμβανομένου του GT-R. Κι αν για τον «Godzilla» η κατάσταση είναι πιο ρευστή, για τη Nismo ο καιρός γαρ εγγύς.
Οι δηλώσεις του προέδρου της Nissan Ευρώπης δείχνουν το μέλλον της Nissan Motorsports International: «H Nismo είναι από τα κυριότερα ατού που έχουμε και κάτι που θέλουμε να αναζωογονήσουμε. Θα έχουμε περισσότερα αυτοκίνητα με τις περιποιήσεις της Nismo; Σίγουρα. Το θέμα, όμως, είναι πως δεν θέλουμε απλά να είναι διαφορετικές εκδόσεις. Δεν θέλουμε απλά να μακιγιάρουμε υπάρχοντα μοντέλα. Κι αυτή η προσέγγιση επιβάλλει επένδυση». Τι είδους επένδυση; Ο Guillaume Cartier συνεχίζει, δίνοντας την απάντηση: «Συγκεκριμένες αναρτήσεις και κινητήρες. Στο Ariya, για παράδειγμα, αντιμετωπίζουμε πρόκληση καθώς ήδη διαθέτει μεγάλη μπαταρία και υψηλή ισχύ (σ.σ. έως 394 ίππους, το βλέπουμε στο Μονακό στις φώτο). Οπότε πρέπει να βρούμε τρόπο ώστε να πάμε ψηλότερα».
Το Ariya, λοιπόν, είναι το μεγάλο project της Nismo. Και όχι στο στυλ κάποιας σπορτίβ έκδοσης, με διαφορετική εμφάνιση και χαμηλωμένη ανάρτηση (όπως το αντίστοιχο LEAF), αλλά υπό την προοπτική ενός καθαρόαιμου μοντέλου επιδόσεων, όπως το Nismo GT-R, που θα φέρει καίριες αναβαθμίσεις στο σύστημα μετάδοσης, το κινητήριο σύνολο, την ανάρτηση και τα φρένα. Η Nissan μάλιστα έχει πλέον έξτρα τεχνογνωσία για τα EV επιδόσεων, καθώς αγόρασε την ομάδα e.dams που προετοιμάζει τα μονοθέσια των Γιαπωνέζων στη Formula E (την ηλεκτρική F1).