Η Mercedes ηγείται του ηλεκτρικού κινήματος, διαθέτοντας μια πληρέστατη γκάμα EV μοντέλων. Γκάμα που θα συνεχίσει να βαίνει διευρυνόμενη, στα πλαίσια της ηλεκτροποιήσης του συνόλου της αυτοκίνησης. Παρόλα αυτά, οι μηχανές εσωτερικής καύσης δεν διαγράφονται ακόμα. Ούτε προβλέπεται να γίνει κάτι τέτοιο, στο άμεσο μέλλον. Αντίθετα, μάλιστα, σχεδιάζεται η προσαρμογή τους στις ηλεκτρικές πλατφόρμες!
Ο Christoph Starzynski, αντιπρόεδρος εξέλιξης των ηλεκτρικών Mercedes, μίλησε για την επόμενη γενιά A-Class και B-Class. Δυο μοντέλα τα οποία θα βασιστούν στην πλατφόρμα MMA, που έχει εξελιχθεί με βάση τα EV πρότυπα – αλλά όχι αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι τώρα, έχουμε δει αντίστοιχες εκδόσεις να απορρέουν από θερμικές πλατφόρμες (βλέπε Fiat 500e και Mini Cooper SE). Οι Γερμανοί, ωστόσο, είναι οι πρώτοι που θα κάνουν το αντίθετο: προσαρμογή κινητήρων εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικό πάτωμα.
«Η νέα πλατφόρμα θα έχει ως προτεραιότητα τα EV αυτοκίνητα, αλλά δεν θα εξελιχθεί αποκλειστικά για εκείνα. Περιορισμοί στην ευρύτητα των κινητήρων θα υπάρχουν, αλλά στο θερμικό μέτωπο, όχι το ηλεκτρικό». Ο Starzynski με άλλα λόγια λέει πως οι επόμενες A-Class/B-Class θα διαθέτουν κινητήρες που θα χρησιμοποιούν παραδοσιακά καύσιμα (κατά πάσα πιθανότητα, μόνο βενζίνη), αλλά σε περιορισμένη γκάμα. Δεν θα υπάρχουν, δηλαδή, πολλαπλά μοτέρ και εκδόσεις ισχύος, δίνοντας βάση στην προσφορά ποικιλομορφίας από τις ηλεκτροκίνητες εκδοχές. Γιατί, όμως, η Mercedes θέλει να «στριμώξει» βενζινοκινητήρες σε ηλεκτρικά πατώματα; Ο λόγος δεν είναι άλλος από το κόστος: «Θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυξημένα κόστη παραγωγής για τα ηλεκτρικά οχήματα, τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια. Οπότε κάπως πρέπει να ισοσταθμίσουμε αυτό το κόστος, με έσοδα». Κοινώς, θα πωλούνται θερμικά μοντέλα για να χρηματοδοτούν τα ηλεκτρικά.