To MR2 είναι από πολλές απόψεις σημαδιακό μοντέλο για την Toyota. Πρωτίστως, βέβαια, για το γεγονός πως είναι το μοναδικό κεντρομήχανο που έχει βγάλει στην παραγωγή ο Ιάπωνας κατασκευαστής. Γενικότερα, προσιτά sportscars δεν υπήρχαν/υπάρχουν πολλά. Αυτό που βλέπουμε θέλησε να αποτελέσει την εναλλακτική του, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε.
Η πρώτη ματιά φανερώνει συγγένεια με Ford Escort, κρίνοντας από τα πίσω φανάρια. Συγγένεια που επιβεβαιώνεται μόλις εξετάσεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας και το κιβώτιο προέρχονται από το Escort XR3i, αριθμώντας 1.6 λίτρα και απόδοση 110 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. μαζί με 138 Nm στις 3.800 σ.α.λ. Το ταμπλό έχει επίσης καταγωγή «Μπλε Οβάλ», αλλά από το Fiesta 2ης γενιάς. Ο λόγος για το G32, που παρουσιάστηκε το 1989 και διατίθετο μέχρι το 1992 από τον μικρό Άγγλο κατασκευαστή Ginetta.
Το project ήθελε το G32 ως την πιο καλοστημένη, ξεχωριστή και καλαίσθητη (κούκλες οι 14άρες της BBS) αντιπρόταση στο ιαπωνικό sportscar, υιοθετώντας αμάξωμα από fiberglass και προάγοντας ως προσόν την αντοχή στο χρόνο, μετά του χαμηλού βάρους (900 κιλά όλα κι όλα). Όλοι μας γνωρίζουμε, ωστόσο, πως τέτοια λεγόμενα από Βρετανούς κατασκευαστές, ιδίως τη δεκαετία του 80 και απέναντι σε Ιάπωνες, περισσότερο ως ανέκδοτο ακούγονται. Η Ginetta είχε όλη την καλή διάθεση, δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που αποσπούσε τις καλύτερες κριτικές από τον ειδικό Τύπο, ήταν γρήγορο (0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ., τελική 193 χλμ./ώρα) και ομορφότερο από το πρώτο MR2, όμως δεν άργησε να έρθει αντιμέτωπο με τη σκληρή πραγματικότητα. Η οποία είχε δυο πρόσωπα.
Το πρώτο, είχε τη μορφή του MR2 2ης γενιάς. Οι Άγγλοι παρουσίασαν το G32 ως αντίβαρο στο πρώτο MR2, τη χρονιά που η Toyota λάνσαρε το -σε κάθε τομέα καλύτερο- δεύτερο. Οπότε αυτομάτως βρέθηκαν να κοντράρουν άλλο για άλλο μοντέλο. Αυτό, όμως, ήταν το μικρότερο πρόβλημα. Το μεγαλύτερο άκουγε στο όνομα «τιμή». Το Ginetta ξεκινούσε από τις 12.995 λίρες εν έτει 1989, που σε σημερινά λεφτά μας κάνουν περίπου 30.000 ευρώ. Μπορεί να μην ακούγεται «φαρμακείο», όμως δίπλα στο MR2 MK1 των 10.900 λιρών (περίπου 25.000 ευρώ σήμερα), ένας ακριβότερος και άγνωστος ανταγωνιστής δεν είχε πολλές ελπίδες να προσελκύσει κόσμο.
Ούτε 100 G32 δεν κατασκευάστηκαν (97), καθιστώντας την εύρεση ενός στις μέρες μας «λαβράκι». Το συγκεκριμένο είναι μοντέλο του 1989 και με 122.670 χλμ. (76.225 μίλια) στο οδόμετρο, μακριά από κάθε λογής σκουριάς ή χτυπήματα σε αμάξωμα/εσωτερικό/μηχανικά μέρη. Μέχρι αυτή τη στιγμή, το υψηλότερο νούμερο της δημοπρασίας διαμορφώνεται στις 8.900 λίρες (10.438 ευρώ)