Η Γερμανία στέκεται απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τις επικείμενες απαγορεύσεις θερμικών κινητήρων, μέσω δηλώσεων από τον Υπουργό Μεταφορών της.
Ο Volker Wissing παρευρέθη σε ανεπίσημο δείπνο με ομολόγους του από διάφορες χώρες της Ε.Ε., στο Παρίσι, και ήταν απόλυτα σαφής για τις θέσεις της χώρας του, σχετικά με την ατζέντα απαγόρευσης πώλησης οχημάτων με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης μέχρι το 2035: «Θέλουμε να συνεχίσουμε την προσφορά αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες και μετά το πέρας του χρονικού αυτού σημείου» είπε, και συνέχισε: «Δεν μπορούμε να βασιζόμαστε μόνο στα ηλεκτρικά και τα υδρογονοκίνητα οχήματα για το μέλλον. Πρέπει να παραμείνουμε τεχνολογικά ουδέτεροι». Τόνισε επίσης πως «δεν υπάρχουν ακόμα πολλά EVs, οπότε πρέπει να σκεφτούμε και τη διαθεσιμότητά τους».
Ο Wissing είναι πεπεισμένος πως οι μηχανές εσωτερικής καύσης έχουν να προσφέρουν πολλά ακόμα, αλλά «με την προϋπόθεση πως θα καταναλώνουν αποκλειστικά συνθετικά καύσιμα ή βιοκαύσιμα. Πρέπει να διασφαλίσουμε πως η λειτουργία των κινητήρων δεν θα γίνεται από καύσιμα που θα προέρχονται από ορυκτά». Εντελώς συμπτωματικά, μόλις χθες η Audi ανακοίνωσε πως από εδώ και στο εξής οι V6 ντίζελ της θα μπορούν να καταναλώνουν φυτικό λάδι.
Ανάλογη κίνηση είχε κάνει το Σεπτέμβρη η Ιταλία, προτείνοντας εξαίρεση των εγχώριων κατασκευαστών υπεραυτοκινήτων (Ferrari, Lamborghini, Maserati δηλαδή) από την απαγόρευση που προγραμματίζεται για το 2035. Να επισημάνουμε πως το εν λόγω ban βρίσκεται ακόμα στο στάδιο των συζητήσεων και της αξιολόγησης, οπότε ως στιγμής κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει τα μοτέρ βενζίνης και ντίζελ!