Πολύ πριν το σημερινό GR Yaris και το προηγούμενο GRMN, όταν το μυαλό ανακαλούσε εικόνες από μικρές «βόμβες» της Toyota, η μορφή του Starlet Glanza κατείχε (και ακόμα το κάνει, βασικά) τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο νοερό κολάζ. Όπως φαίνεται όμως, η Gazoo Racing θέλει να περάσει από τη νοσταλγία στους σημερινούς τιμοκαταλόγους!
Ο νέος πρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος της Toyota μίλησε στο Best Car για το όνειρό του, που δεν είναι άλλο από την επιστροφή του υπερτροφοδοτούμενου Starlet: «Διασκέδαζα απίστευτα στους χιονισμένους δρόμους και τα στενά σιρκουί του Χοκάιντο, όταν ήμουν πιτσιρικάς, πρώτα με το Starlet EP82 και αργότερα με το EP91» δήλωσε ο Tomoya Takahashi, για να ανοίξει εντελώς την καρδιά του κατόπιν: «Όταν έβγαλε η Honda το πρώτο Civic Type R, σαν οδηγός hot hatch που ήμουν σοκαρίστηκα. Μπήκα στην Toyota μόνο και μόνο για να φτιάξω ένα αυτοκίνητο, που θα το ξεπερνούσε!» είπε ο επικεφαλής όλων των γρήγορων Toyota σήμερα. Και κάπου εκεί πυροδότησε τον «εκρηκτικό μηχανισμό».
«Από τη στιγμή που ο πρόεδρος Sato (σ.σ. ο νέος CEO της Toyota) θέλει να αναβιώσει τη Celica, το προσωπικό μου όνειρο -άσχετα από τη θέση μου στην Gazoo Racing-είναι η επιστροφή του Starlet Glanza!» Αυτά ήταν τα λεγόμενα του Takahashi και αμέσως, άρχισε η σπέκουλα για το πώς και πότε θα μπορούσε η Toyota να επαναφέρει το τουρμπάτο Starlet. Να αποσαφηνίσουμε εδώ πως όλα τα ανωτέρω απορρέουν από τις επιθυμίες του «μίστερ Gazoo Racing», δίχως να εκφράζουν οργανόγραμμα ή ιδέες της Toyota. Κρίνοντας από τις εξελίξεις με τη Celica, όμως, αλλά και τις επετειακές εκδόσεις του GR86 που γυροφέρνουν μονίμως το Trueno, ένα νέο Starlet Glanza δεν ανήκει στο φάσμα του απίθανου.
Starlet εξάλλου κυκλοφορεί σε κάποιες αγορές, έστω κι αν πρόκειται για το Suzuki Baleno με άλλα σήματα. Μοναδικός κινητήρας είναι ένας ατμοσφαιρικός 1.5λτ. 105 ίππων και 138 Nm (και στο Baleno, ο BoosterJet έχει καταργηθεί), αλλά η υπερτροφοδότησή του λογικά δεν θα είναι μπελάς για την Gazoo Racing. Κάπως έτσι προέκυψε τόσο το GT Turbo όσο και το μεταγενέστερο Glanza, οπότε ένα νέο κορυφαίο Starlet με 1.5λτ. τούρμπο στα 140-150 άλογα θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα. Αν και εφόσον προκύψει κάτι τέτοιο οι Ιάπωνες θα πρέπει να βρουν λύση και στην ονοματολογία, καθώς ήδη υπάρχει Glanza σε ορισμένες χώρες (το Starlet με άλλο όνομα).