Ferrari και Lamborghini επιδίδονται σε ανταλλαγές χτυπημάτων εδώ και δεκαετίες. Από τότε που ο Enzo είπε στον Ferrucio να ασχοληθεί με τα τρακτέρ του, όταν ο δεύτερος έκανε μια παρατήρηση για ένα αυτοκίνητο του πρώτου. Πόλεμος που θα πάει στο επόμενο, ψηλότερο και εκτός δρόμου επίπεδου με το λανσάρισμα του πρώτου SUV στην Ιστορία του Μαρανέλο.
Στο rendering του superrenderscars, βλέπουμε πώς θα μπορούσε να είναι. Το επικρατέστερο σενάριο κάνει λόγο για πολλές ομοιότητες μεταξύ Purosangue και Roma., τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά. Εμπρός και πίσω μέρος αναμένεται να μοιάζουν αρκετά, με τους σχεδιαστές να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μεταφέρουν στο SUV την καμπύλη της οροφής από το grand tourer, θυσιάζοντας όσο λιγότερο χώρο από τα κεφάλια των πίσω επιβατών γίνεται.
Για κάτω από το καπό τώρα, το πιθανότερο σενάριο θέλει τον 3.9 V8 twinturbo. Ο κινητήρας-πασπαρτού των Ferrari, στη Roma αποδίδει 620 ίππους στις 5.750-7.500 σ.α.λ. και 760 Nm στις 3.000-5.750 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Έχοντας να κινήσει 1.570 κιλά, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,4 δλ. και η τελική φτάνει στα 320 χλμ./ώρα. Δεδομένου ότι το SUV θα ζυγίζει αρκετά παραπάνω (κοντά στους 2 τόνους, όπως και η Urus) και θα είναι επιβαρυμένο αεροδυναμικά, για να «ματσάρει» το γκάζι της Lamborghini (650 ίπποι, 850 Nm, 0-100 σε 3,6 δλ., τελική 305 χλμ./ώρα) θα χρειαστεί τόνωση. Δεν είναι απίθανο να την δούμε στα ίδια επίπεδα, ου μη ισχυρότερη, με την βασίλισσα από τη Sant’Agata. Επίσης, ειδικές εκδόσεις στο στυλ «Scuderia», «Pista», «Stradale» κλπ. δεν αποκλείονται.
Το λανσάρισμα της «χωμάτινης» Ferrari αναμένεται στα μέσα του 2022, ευρισκόμενη αυτό τον καιρό στα τελευταία στάδια της εξέλιξης.