Η θρυλική Ferrari, η οποία πλέον βρίσκεται και στο μουσείο της μάρκας στο Μαρανέλο, παρουσιάστηκε στις 21 Ιουλίου του 1987 και δημιουργήθηκε προκειμένου να τιμήσει τα 40 χρόνια της μάρκας. Μάλιστα είναι και η τελευταία Ferrari που φέρει την υπογραφή του δημιουργού της μάρκας Enzo και για την εποχή της ήταν απίστευτα προηγμένη τεχνολογικά.
Δείτε ακόμη: Οι Ιάπωνες τιμούν την Ferrari F40 με δύο εντυπωσιακά videos
Η Ferrari F40 ήταν το πρώτο μοντέλο της μάρκας κατασκευασμένο σχεδόν εξολοκλήρου από κάρμπον και κέβλαρ, είχε διπλά ψαλίδια και στις τέσσερις άκρες, το μοτέρ της ήταν V8 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, χωρητικότητας 2.9 λτ. και απέδιδε 478 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 577 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Νούμερα που της χάριζαν 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δλ. και τελική ταχύτητα 326 χλμ./ώρα. Μάλιστα ήταν το πρώτο πολιτικό αυτοκίνητο το οποίο ξεπέρασε τα 300 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας και το ταχύτερο στον κόσμο με παραγωγή μεγαλύτερη των 500 μονάδων.
Και τώρα που μάθαμε τα πολύ βασικά για την Ferrari F40 ας πάμε σε αυτό το supercar που βλέπουμε στις πιο πάνω ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες. Αυτές είναι δημιούργημα του ανεξάρτητου σχεδιαστή Samir Sadikov, ο οποίος έχοντας στο μυαλό του τη σιλουέτα της Ferrari F40 και τα χαρακτηριστικά που την έκαναν διάσημη και all time classic, προσπάθησε να δώσει μία σύγχρονη εκδοχή της.
Διαβάστε επίσης: Ποσό που… ζαλίζει για τη μια και μοναδική street-legal Ferrari FXX
Προφανώς και δεν μιλάμε για μοντέλο παραγωγής, ούτε καν για πρωτότυπο, αλλά για την ιδέα και την άποψη του Samir ο οποίος, όπως και πολλοί ακόμη φίλοι της Ferrari, θα ήθελαν να δουν την F40 να επιστρέφει!