H Alfa Romeo έχει ξεκαθαρίσει πως τα εμπορικά της πλάνα στο μέλλον, θα αφορούν premium κατηγορίες και προσήλωση στο κέρδος ανά μονάδα αντί καθαρού αριθμού πωλήσεων. Η μιλανέζικη φίρμα αλλάζει ρότα κι από τον όγκο παραγωγής, στρέφεται στο ποσοστό κερδοφορίας. Κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με αύξηση τιμής ανά αυτοκίνητο, μαζί φυσικά με την ανάλογη ποιότητα ώστε να μπορεί να υποστηρίξει το υψηλότερο κόστος κτήσης. Κάπου εδώ, έρχεται το project «επιστροφή Alfetta»!
Εδώ και αρκετά χρόνια ακούγεται πως οι Ιταλοί θέλουν να την επαναφέρουν, ώστε να επανέλθει στην κατηγορία των premium μεγαλομεσαίων. Η Giulia απέδειξε πως μπορεί να κάνει ζημιές στη BMW Σειρά 3, οπότε η Σειρά 5 θα αποτελούσε ιδανικό επόμενο στόχο. Ούτως ή άλλως, δια χειλών Jean-Phillipe Imparato, η εμπορική προσέγγιση των Βαυαρών αποτελεί έμπνευση και οδηγό για τη φίρμα του. Τώρα, ο CEO της Alfa Romeo «ξαναχτυπά» και στην ουσία επιβεβαιώνει τα σχέδια για αναβίωση της Alfetta.
«Θα φέρω στην αγορά, το 2027, ένα νέο μοντέλο στο E segment (μεγαλομεσαία), θα τροφοδοτήσει τόσο τη Βόρεια Αμερική, όσο την Ευρώπη, αλλά και την ίδια τη Stellantis, καθότι η συγκεκριμένη κατηγορία δεν συνηθίζεται στον όμιλο» είπε στο Auto Express, από όπου και η ψηφιακή απεικόνιση που δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι η τελική πρόταση για τη ναυαρχίδα της Alfa. Έναν τύπο αυτοκινήτου που η φίρμα του Μιλάνο έχει να δει από το 2007, όταν και αποσύρθηκε από την αγορά η 166.
Ο Imparato μας ιντριγκάρει ακόμα περισσότερο για την κορυφαία έκδοση της νέας Alfetta (αν ονομαστεί έτσι, που είναι και το πιθανότερο), η οποία «έκδοση Quadrifoglio θα έχει περίπου 1.000 ίππους με αρχιτεκτονική 800 V». Όσους και η επόμενη Giulia QV δηλαδή, που επίσης θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Αναφορικά με τις τιμές τώρα, προφανώς είναι πολύ νωρίς για να υπάρξει λόγος. Παίρνοντας, ωστόσο, ως οδηγό την ευθέως ανταγωνιστική Mercedes EQE και τις 81.350 ευρώ αρχικής τιμής στη χώρα μας, έχουμε μια ιδέα του πού θα κυμανθεί ο τιμοκατάλογος της καινούργιας Alfetta.