Μπορεί η Alfa Romeo να εστιάζει την προσοχή της στα SUV, με την Tonale και την επερχόμενη Brennero, όμως δεν ξεχνάει τους φανατικούς οπαδούς της. Ούτε την κληρονομιά της, για αυτό και ετοιμάζει κάτι πολύ ιδιαίτερο, που θα μας αφήσει άφωνους!
Σύμφωνα με το βρετανικό Car Magazine, οι Ιταλοί σκοπεύουν να εξελίξουν ένα κεντρομήχανο supercar με τον 2.9 V6 twinturbo των Giulia GTA/GTAm, ανθρακονημάτινο monocoque σασί και συνδρομή από τους μηχανικούς της ομάδας στη Formula 1! Το σενάριο δεν επιβεβαιώνεται ακόμα από το Μιλάνο, όμως ο επικεφαλής σχεδιασμού της Alfa Romeo, Alejandro Mesonero-Romanos, είχε δηλώσει πριν λίγο καιρό πως η ιταλική φίρμα ετοιμάζει εκπλήξεις για το μέλλον: «Θα σας εκπλήξουμε. Ίσως. Κάποια στιγμή. Σύντομα».
Το μυστήριο πίσω από τις λέξεις του Mesonero-Romanos κρύβει ένα halo car, που οι Ιταλοί θέλουν να παρουσιάσουν ως «αποχαιρετισμό στα όπλα» για τους θερμικούς κινητήρες, πριν στραφούν ολοκληρωτικά στην ηλεκτροκίνηση. Καταληκτική ημερομηνία ορίζεται το 2027, έχοντας ήδη επιβεβαιωθεί πως η επόμενη Giulia θα διατίθεται αποκλειστικά ως EV. Οπότε μια λογική στιγμή για την παρουσίαση του υπεραυτοκινήτου, θα ήταν το 2025 ή 2026. Κάτι που σημαίνει πως η Alfa έχει ακόμα 3-4 χρόνια μπροστά της, για να το εξελίξει.
Η φημολογία θέλει την Alfa Romeo Racing και τη Sauber (την ομάδα από όπου εξελίχθηκε η Alfa Romeo F1 Team) να εργάζονται πάνω στο ενδεχόμενο supercar, εφαρμόζοντας υβριδική τεχνολογία στον 2.9 V6 twinturbo, ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και push-rod ανάρτηση, ώστε να έρθει το αυτοκίνητο παραγωγής πιο κοντά στη C42. Οι χρωματικές επιλογές του rendering, εξάλλου, το δείχνουν ξεκάθαρα. Από σχεδιαστικής άποψης, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εμπνευστεί από μια καλλονή που έχει αφήσει εποχή με τις γραμμές της: την Tipo 33 Stradale, του 1967.
Στην παρούσα κορυφαία του μορφή, ο διτούρμπινος V6 παράγει 540 άλογα. Στην περίπτωση της διαδόχου της 8C Competizione, ωστόσο, ειδικά αν μεσολαβήσει συνδρομή ηλεκτροκινητήρα, η απόδοση θα ξεπεράσει τα 600 άλογα και ενδεχομένως να φτάσει τα νούμερα της Maserati MC20, των 630 ίππων και 730 Nm. Εξάλλου και η «Τρίαινα» twinturbo V6 κινητήρα έχει, αλλά στα 3.0 λίτρα.