Πριν από 29 ολόκληρα χρόνια, το Μάιο του 1991, η Lancia λανσάρισε τη Dedra Turbo Integrale. Αποτελούσε την σπορ έκδοση της Dedra, που παρουσιάστηκε το 1989 και ξεχώρισε για τη φινέτσα και την πολυτέλειά της. Παράλληλα, κάτι που δεν φαινόταν στο μεσαίο ιταλικό σεντάν, ήταν ο πάρα πολύ χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής 0,29.
Δείτε ακόμα: Πόσα θα δίνατε για μια Lancia Delta Integrale;
Στο χώρο της αυτοκίνησης, το όνομα «Integrale» παραπέμπει αμέσως στη Delta Integrale, η οποία έχει αφήσει εποχή και ακόμα προκαλεί έντονες συγκινήσεις. Όμως η Dedra Turbo Integrale που χρησιμοποιούσε τον ίδιο κινητήρα, μετάδοση και πλαίσιο της Delta Integrale, δεν έτυχε της ίδιας εκτίμησης, όχι μόνο τότε, αλλά και μεταγενέστερα.
Δείτε ακόμα: Όταν η Lancia Lybra είχε Infotainment το 1999!
Εξωτερικά, η εμφάνισή της ήταν πολύ διακριτική και κατάφερνε και έκρυβε περίτεχνα τη δύναμη και την τετρακίνηση. Συγκεκριμένα, κάτω από το εμπρός καπό της φιλοξενούνταν ο 2.0 λτ. Turbo 8βάλβιδος κινητήρας, με απόδοση 171 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 264 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ. (με τον καταλύτη). Ισχύς που επιτάχυνε το μήκους 4,34 μ. και βάρους 1.350 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 215 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Lancia Delta: To άδοξο τέλος ενός θρύλου (+videos)
Η μετάδοση γινόταν μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 ταχυτήτων. Επίσης, η Dedra Integrale χρησιμοποιούσε την ίδια μόνιμη τετρακίνηση της Delta Integrale, με το σύστημα Visco Drive 2000. Μεταξύ των εξτρά ήταν η αεροτομή στο τελείωμα του καπό, καθώς και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Μάλιστα διέθετε αερόσακο οδηγού, ABS, ρυθμιζόμενο τιμόνι, κλιματισμό και όλες τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, πριν από τρεις δεκαετίες.
Δείτε ακόμα: Νέα υβριδική Lancia Ypsilon Hybrid
Η παραγωγή της Dedra Turbo Integrale διήρκεσε τρία μόνο χρόνια και δεν υπήρξε διάδοχο μοντέλο, ούτε στη διάδοχο Lybra.