Το Evo VI είναι με διαφορά το πιο αγαπημένο της σειράς, ειδικά το Tommi Makinen Edition. Πέρα από αυτό, όμως, υπήρξε μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική εκδοχή, έτοιμη για αγώνες.
Η Mitsubishi, σε συνεργασία με τη Ralliart UK, έβγαλε σε αρκετά περιορισμένη παραγωγή το RSX: την λίγο πιο καλοεξοπλισμένη βερσιόν του «γυμνού» RS, που προορίζονταν για συμμετοχή στα ράλλυ. Όχι ότι έφερε ιδιαίτερα στοιχεία άνεσης, βέβαια. Ίδια προσέγγιση με του RS, απλά το RSX είχε ζάντες αλουμινίου και προβολείς ομίχλης. Κατά τα άλλα, μιλάμε για ταυτόσημη περίπτωση. Απουσία air condition και ηχοσυστήματος, αλουμινένια φτερά και καπό, ενισχυμένο σασί και ταχύτερη κρεμαγιέρα ήταν αναβαθμίσεις που μείωναν το βάρος κατά 110 κιλά, βελτιώνοντας παράλληλα την αμεσότητα του αυτοκινήτου.
Ο 2λιτρος 4G63 δεν συνοδευόταν από αλλαγές, με την απόδοση να παραμένει στα 280 άλογα και 373 Nm. To χαμηλότερο βάρος, όμως, κατέβαζε τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,4 δλ., στο εκπληκτικό -για τα μέτρα του 2000 και της κατηγορίας- 4,4 δλ.! Η τελική ταχύτητα παράμενε στα 240 χλμ./ώρα, ελέω κοντύτερης κλιμάκωσης στο 5άρι κιβώτιο.
Μόλις 30 Lancer Evo VI RSX κατασκευάστηκαν, τα 10 εκ των οποίων στο Satellite Silver χρώμα. Το εικονιζόμενο αγοράστηκε το 2000, από έναν δικηγόρο στο Χονγκ Κονγκ, ο οποίος το κράτησε για 14 χρόνια πριν το μεταπωλήσει στον ιδιοκτήτη της Ralliart UK. Και σήμερα, το RSX αναζητά τον τρίτο του ιδιοκτήτη. Είναι σημαντικά βελτιωμένο, διαθέτοντας ρυθμιζόμενη ανάρτηση Proflex, 6πίστονες δαγκάνες της AP Racing, φίλτρο και εξάτμιση της HKS, επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο και στο στιλιστικό κομμάτι, τις πολυάκτινες 17άρες από το Evo VII.
To ασημί RSX έχει διανύσει 53.316 μίλια (85.803 χλμ.) και κοστολογείται στις 45.000 λίρες (53.990 ευρώ).