Οι μηχανικοί της Nissan προσέχουν και την παραμικρή λεπτομέρεια στην εξέλιξη του κορυφαίου GT-R. Η μεταφορά των τούρμπο σχεδόν αυτούσιων από το αγωνιστικό GT3, είναι χαρακτηριστική για τις δυνατότητες του Nismo. Το μαύρο καπό του Special Edition, άλλο ένα δείγμα.
Οι Ιάπωνες παρουσίασαν περήφανα την ανανεωμένη εκδοχή του ισχυρότερου «Godzilla» παραγωγής όλων των εποχών, όπου ξεχωρίζει η ιδιαίτερη βαφή Stealth Gray -που σύμφωνα με τη Nissan είναι εμπνευσμένη από το χρώμα της ασφάλτου στις πίστες– και το ανθρακονημάτινο καπό. Κάτι που ούτως ή άλλως έχει στάνταρ το Nismo, αλλά στην προκειμένη είναι άβαφο. Και υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που συμβαίνει αυτό.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής προϊόντος, Hiroshi Tamura, το νέο χρώμα της Nismo (όπως αποκαλεί το Stealth Gray) δεν αγγίζει το καπό του αυτοκινήτου, προκειμένου να εξοικονομηθούν 100 γραμμάρια! Μια τακτική που πρωτοεφαρμόστηκε στο Skyline R34 V-Spec II N1 και επιστρατεύτηκε ξανά τώρα, για να συμβάλλει στη μείωση του βάρους στο GT-R Special Edition.
Συνολικά, το Nismo ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο σε σχέση με το κανονικό GT-R, χάρις στη χρήση ανθρακονημάτων σε προφυλακτήρες, εμπρός φτερά, καπό, οροφή, πόρτα πορτμπαγκάζ, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και splitter, σταματώντας τη ζυγαριά στα 1.695 κιλά. Ο 3.8 V6 twinturbo παράγει 600 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 652 Nm στις 3.200-5.800 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με αναθεωρημένο λογισμικό στο 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και ειδικά εξελιγμένα ελαστικά της Dunlop. Ως αποτέλεσμα, το αγωνιστικών καταβολών GT-R διακτινίζεται στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,5 δλ. (έχει μετρηθεί και στα 2,48 δλ.) και φτάνει μέχρι τα 330 χλμ./ώρα τελικής.