Όταν η Lamborghini εξέλισσε την Urus, σκοπός της δεν ήταν μόνο η δημιουργία του ταχύτερου SUV στον κόσμο. Οι Ιταλοί ήθελαν ένα αυτοκίνητο που να αποδίδει σαν Lamborghini σε κάθε έδαφος, κάθε μέρα, αλλά και κάθε δραστηριότητα.
Η Urus είναι μεν ένα αυτοκίνητο 650 ίππων και 300+ χλμ./ώρα τελικής, φέρει τον «Ταύρο» στο καπό, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να κάνει πράγματα πρωτόγνωρα για κάθε άλλη Lambo της Ιστορίας. Ακόμα και η LM002, που αποτελεί τον πνευματικό πατέρα της, είχε λιγότερα καθήκοντα. Το υπερ-SUV από τη Sant’Agata οφείλει να γκαζώνει, να στρίβει, να φρενάρει, να πηγαίνει εκτός δρόμου, να είναι άνετη, να προσφέρει χώρους και να είναι ικανή για ξεκούραστα ταξίδια, μεταξύ άλλων. Κοινώς, να διαθέτει μια ευρύτατη γκάμα προσόντων. Αν κρίνουμε από την τεράστια εμπορική επιτυχία που τη διακρίνει, όχι μόνο τα διαθέτει αλλά αναγνωρίζονται και από το αγοραστικό κοινό.
Για να γιορτάσει τις πωλήσεις-ρεκόρ του μοντέλου της, η Lamborghini Ιαπωνίας πήρε δυο Urus και έκανε ένα ταξίδι 6.500 χλμ., που διήρκεσε σχεδόν ένα μήνα. Οι Urus (μία σε Blu Astraeus χρώμα και η άλλη σε Giallo Inti Pearl Capsule) ξεκίνησαν στις 26 Απριλίου από τη Φουκόκα, για να τερματίσουν στις 23 Μαΐου στο Τόκιο – αφού πρώτα ολοκλήρωσαν 17 «ειδικές». Η ομορφότερη όλων, μακράν της Ουρασίμα, όπου βρίσκεται το φημισμένο Πάρκο Ανθέων.
Τα αυτοκίνητα δεν αντιμετώπισαν το παραμικρό πρόβλημα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με τον 4.0 V8 twinturbo να ζητάει μόνο βενζίνη. Τα 306 χλμ./ώρα της τελικής δεν τα έπιασαν, ούτε επαλήθευσαν τα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Εξάλλου, δεν ήταν αυτός ο σκοπός. Εορτασμός μετά απόδειξης αξιοπιστίας και όμορφες εικόνες ήταν, επιτυχημένος στο ακέραιο.