Η Alfa Romeo παρουσίασε την ανανεωμένη Giulia QV. Υπάρχει καλύτερη στιγμή να ρίξουμε μια ματιά στα μεταχειρισμένα, για την τελευταία πισωκίνητη Quadrifoglio Verde πριν από την Giulia; Ειδικά όταν πρόκειται για μια μοναδική 75, με V6 3.5 λίτρων!
Δείτε ακόμα: Αγέραστη Alfa Romeo 164 3.0 V6 QV (+video)
Η κορυφαία QV -και ισχυρότερη εργοστασιακή 75 που κυκλοφόρησε- είχε τον V6 των 2.959 κ.εκ. κάτω από το καπό, με απόδοση 192 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Quadrifoglio Verde έβγαινε και η Turbo, με 165 άλογα και 226 Nm. Πίσω στην ατμοσφαιρική, που ήθελε 7,5 δλ. για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και δεν σταματούσε να επιταχύνει, γεμίζοντας παράλληλα την ατμόσφαιρα με το «τραγούδι» του V6, πριν τα 222 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo 156 GTA προσπερνάει όποιον βρει (+video)
Οι Γερμανοί τρέφουν μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς την βελτίωση ιταλικών μοντέλων. Τρανό παράδειγμα η Novitec. Ακόμα και οι δημιουργίες του φημισμένου βελτιωτή, ωστόσο, θα αισθάνονταν δέος δίπλα στην ανεπανάληπτη 75 QV 3.5 V6! Δεν πρόκειται για ορθογραφικό λάθος. Η 75άρα που θαυμάζουμε στις φωτογραφίες και αναζητά αγοραστή, είναι 3.5 λίτρων. Κάτω από το καπό συναντάμε ένα κιτ υπερκυβισμού της Schulz, μαζί με νέα πιστόνια, μπιέλες και ροϊκά εξελιγμένη κεφαλή. Παρόμοια κιτ κυκλοφορούν από την Autodelta (όπως και η μετατροπή του 3.2 V6 της 147 GTA σε 3.7), κάποια συνεργεία στη Νότιο Αφρική, ενώ υπάρχουν αναφορές και για «περιστατικά» Cosworth!
Δείτε ακόμα: Ελληνική Alfa 75 Turbo 410 ίππων τρελαίνει κόσμο (+video)
To εν λόγω μοτέρ εγκαταστάθηκε το 2017 και έχει διανύσει μόλις 4.000 χλμ. Όχι ότι η καρότσα είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένη, με 112.000 χλμ. από το 1991. Ανάρτηση, συμπλέκτης και εξάτμιση έχουν αλλαχτεί πρόσφατα, όπως και οι δισκόπλακες. Η απόδοση φτάνει τους 260 ίππους και περνάει στους πίσω τροχούς μέσω του 5τάχυτου κιβωτίου, συνοδεία επίσης αλλαγμένου μπλοκέ διαφορικού. Η τιμή ανέρχεται στις 23.400 ευρώ. Πώς την κρίνετε για μια πανίσχυρη και σπάνια ατμοσφαιρική 75 QV;