Μέχρι πριν λίγο καιρό, η στροφή στην ηλεκτροκίνηση έμοιαζε αναπόφευκτη. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν κατάργηση θερμικών μοτέρ για χάρη των ηλεκτρικών, εναρμονιζόμενες με το νομοθετικό κλίμα που διαμορφώνεται μέσω των σχετικών απαγορεύσεων, οι οποίες ερχόντουσαν κατά κύματα από πολλές χώρες (και τη δική μας, εννοείται). Πλέον, όμως, το αφήγημα αλλάζει. Τα ηλεκτρικά δεν αντιμετωπίζονται ως ο Μεσσίας του περιβάλλοντος, με τον κόσμο να δείχνει ξεκάθαρα την προτίμησή του στα ντίζελ, τη βενζίνη και τα υβριδικά. Άποψη που συμμερίζεται και η Genesis.
Ο CEO της κορεατικής εταιρίας, Mike Song, μίλησε στο βρετανικό Top Gear για την αλλαγή στο μέτωπο του εξηλεκτρισμού, ο οποίος μετατοπίστηκε από το ολοκληρωτικό στο μερικώς. Με άλλα λόγια, τις ολοένα αυξανόμενες πωλήσεις των υβριδικών κόντρα στις μειούμενες των ηλεκτρικών: «Οι καταναλωτές πλέον θέλουν περισσότερο τα υβριδικά, παρά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οπότε αναγκαστικά, πρέπει κι εμείς να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις τους. Πρέπει να φέρουμε υβριδικά μοντέλα στην αγορά, το συντομότερο δυνατό μάλιστα».
Για να μπορέσει η Genesis να ανταποκριθεί στη μετατόπιση του αγοραστικού ενδιαφέροντος, θα χρειαστεί να λανσάρει μια σειρά από υβριδικά μοντέλα. «Όσο περισσότερα μπορούμε», ήταν τα λόγια του Song. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως η σημερινή γκάμα σίγουρα θα αρχίσει να συνδυάζει τα θερμικά μοτέρ με ηλεκτρικά, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η προσθήκη τουλάχιστον ενός νέου μοντέλου. Να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή, η Genesis αριθμεί 4 αμιγώς ηλεκτρικά (GV60, G80/GV80 και G90 Electrified) αλλά ούτε ένα full ή plug-in υβριδικό! Άρα, αντιλαμβανόμαστε πως οι Κορεάτες έχουν μπροστά τους μεγάλη αναδιάρθρωση. Βέβαια, τα κινητήρια σύνολα υπάρχουν από τη Hyundai, οπότε ούτε δύσκολη ούτε χρονοβόρα διαδικασία θα είναι.