Ο δρόμος της επιβίωσης για όσα μοντέλα κυκλοφορούν σήμερα είναι απλός: εξηλεκτρισμός «κι άγιος ο Θεός». Ουδείς εξαιρείται, πλην μερικών supercars και hypercars. Το Audi RS 6 δεν ανήκει σε καμιά από τις δυο κατηγορίες, άλλο που οι επιδόσεις του κοντράρουν εκπροσώπους αμφοτέρων. Συνεπώς για να καταφέρει να έχει μέλλον, θα πρέπει να γίνει υβριδικό. Περισσότερο από όσο είναι τώρα, για την ακρίβεια!
Το σημερινό RS 6 συνδυάζει τον 4.0 V8 twinturbo με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 16 ίππων, που αναλαμβάνει την εκκίνηση του θερμικού μοτέρ και κάποιες από τις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Το 99% της τρομερής δύναμης ωστόσο (600 ίπποι στις 6.000 – 6.250 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.050 – 4.500 σ.α.λ.), πηγάζει από τον διτούρμπινο βενζινοκινητήρα. Στην επόμενη γενιά, αντίθετα, το ρεύμα θα παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο στα τεχνικά χαρακτηριστικά του κορυφαίου A6.
Σε συνέντευξή του στο Wheels, ο πρώην επικεφαλής της Audi Sport και νυν του τμήματος R&D της γερμανικής εταιρίας, Stephan Reil, ουσιαστικά επιβεβαίωσε πως το επόμενο RS 6 θα είναι τουλάχιστον full hybrid: «Φυσικά, αυτός (σ.σ. ο εξηλεκτρισμός) είναι ο τρόπος για να προχωρήσουμε στην επόμενη γενιά, η οποία μπορώ να σας πως ότι θα είναι περισσότερο υβριδική. Αυτή είναι η πορεία μας προς τα πλήρως ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα». Όπερ εστί πως δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο plug-in υβριδικού συνόλου, μια διάταξη που συνιστά το τελευταίο βήμα πριν τον ολοκληρωτικό εξηλεκτρισμό.
Ο Reil παράλληλα έκανε μια μίνι αναδρομή στην τροχιά του RS 6 προς τους ηλεκτροκινητήρες και τις κιλοβατώρες: «Ξεκίνησε περίπου μια γενιά μετά το C6, όταν οι εκπομπές CO2 άρχισαν να γίνονται όλο και πιο αυστηρές. Στο C7 είχαμε το downsizing από V10 σε V8, αλλά και την προσθήκη τεχνολογίας απενεργοποίησης κυλίνδρων, για να φτάσουμε στο mild hybrid 48V σύστημα του C8». Το επόμενο RS 6 (C9), που αναμένεται στο 2026, θα είναι και το τελευταίο της σειράς με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Από το C10 (αν υπάρξει) και μετά, μόνο ηλεκτροκινητήρες.