Η αντίστροφη μέτρηση για το supercar της Alfa Romeo έχει και επίσημα ξεκινήσει. Οι Ιταλοί θα αποκαλύψουν το πολυαναμενόμενο υπεραυτοκίνητό τους στις 31 Αυγούστου, αφήνοντάς μας μέχρι τότε να «βράζουμε στο ζουμί μας». Τουλάχιστον μας δίνουν τη δυνατότητα να καταθέσουμε την προσωπική μας άποψη, για το πώς θα μπορούσε να είναι.
Η Alfa Romeo Αυστραλίας συγκεκριμένα, προσφέρει μέσω του επίσημου site της την ευκαιρία σε όποιον ενδιαφέρεται, αλλά και «πιάνουν» τα χέρια του, να ανεβάσει το δικό του rendering στο Instagram της εταιρίας. Όπως το περιγράφουν οι Αυστραλοί, είναι σαν να παρέχουν οι ίδιοι τα εργαλεία για τη δημιουργία rendering, αλλά δυστυχώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Όχι ότι είναι δύσκολο να το κάνεις μόνος σου. Ένα πρόγραμμα photoshop να έχεις, μπορείς άνετα να δώσεις ψηφιακή μορφή στα γούστα σου για το πολυαναμενόμενο ιταλικό υπεραυτοκίνητο. Αφού τελειώσεις, τότε επισκέπτεσαι τον ιστότοπο της Alfa Αυστραλίας, πατάς τον κατάλληλο σύνδεσμο και μεταφέρεσαι στον αντίστοιχο λογαριασμό της δημοφιλέστατης πλατφόρμας, όπου και μπορείς να μοιραστείς τη δημιουργία σου με άλλους alfisti.
Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν μερικά πολύ καλά κομμάτια στα ήδη δημοσιευμένα renderings. Εξαιρώντας κάποια άκρατα φουτουριστικά και άλλα που παραπέμπουν περισσότερο σε νέα Spider, βλέπουμε εικόνες που κάλλιστα θα μπορούσαν να μεταφερθούν στο αυτοκίνητο παραγωγής. Πρωταγωνιστής στη φαντασία των digital designer είναι η 33 Stradale, η οποία χαρίζει τις ρετρό γραμμές της σε πολλά σχέδια. Ούτως ή άλλως το έχει παραδεχτεί και η ίδια, η Alfa Romeo, πως στοιχεία από την Stradale θα μετενσαρκωθούν στην κορωνίδα της.
Στοιχεία θα έχει και από τη Maserati MC20, στην οποία και θα βασιστεί. Για την ακρίβεια θα δανειστεί τα περισσότερα μηχανικά της μέρη, περιλαμβανομένου του κινητήρα. Ο 3.0 V6 twinturbo θα πάρει θέση στο κέντρο της υπερ-Ιταλίδας, αλλά με μια σημαντική προσθήκη. Όπως αναφέρουν οι Ιταλοί συνάδελφοι, ο Nettuno θα διαθέτει τη συνδρομή ηλεκτροκινητήρα, φτάνοντας συνολικά στους 800 ίππους! Για ροπή δεν λένε κάτι, αλλά αντιλαμβανόμαστε πως τα 1.000 Nm θέτουν ένα απόλυτα ρεαλιστικό όριο. Κι όλα αυτά σε συνδυασμό με τεχνολογία επιπέδου Formula 1.