Η αντιστοιχία τιμών μεταξύ Ελλάδας και Η.Π.Α. πολλές φορές δεν θέλει πολύ να φέρει δάκρυα στα μάτια μας. Αυτοκίνητα που εδώ είναι απλησίαστα, στην Αμερική διατίθενται σε τιμές 2 και 3 κατηγοριών κάτω (στην καλύτερη). Κάτι που ισχύει για την περίπτωση του ολοκαίνουργιου Kia K5.
Δείτε ακόμα: Φθηνότερη από Toyota Corolla 1.2T η Mustang!
Ο διάδοχος του Optima έχει συνεπάρει το κοινό με την εντυπωσιακή του σχεδίαση και ακούγεται πως είναι το πρώτο φαβορί για να αρχίσει τη συλλογή αντίστοιχων βραβείων (με πρώτο και καλύτερο το RED DOT). Μια ματιά στα αιχμηρά φωτιστικά σώματα («Heartbeat» τα αποκαλεί η Kia), τα «ελισσόμενα» LED ημέρας, την χαρακτηριστική μάσκα «μύτη τίγρης», το δυναμικό προφίλ με το χαρακτηριστικό χαμήλωμα της οροφής στο πίσω μέρος, στο οποίο δεσπόζει η ενιαία διάταξη των φώτων, αρκεί για να σε κάνει να καταλάβεις πως ίσως πρόκειται για το πιο ξεχωριστό σχεδιαστικά αυτοκίνητο που έχουν να προσφέρουν Hyundai-Kia. Και ως γνήσιο τέκνο της κορεατικής σχολής, δεν θα μπορούσε να λησμονεί το value for money.
Διαβάστε επίσης: Η Honda δίνει «κοψοχρονιά» το NSX
Οι τιμές του στην Αμερική ξεκινάνε από τις 23.490 δολάρια (20.830 ευρώ), ενώ μαζί με το τέλος προορισμού φτάνουμε στις 24.455 (21.699 ευρώ). Με αυτά τα λεφτά αγοράζεις 5μετρη λιμουζίνα (4.905 χλστ. μήκος), πλούσια εξοπλισμένη (αυτόματο κλιματισμό, 8 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, ενεργό cruise control, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών) και 1.600άρη τούρμπο 184 ίππων. Το μόνο μείον, αν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε ως τέτοιο, είναι η ύπαρξη ζαντών αλουμινίου 16 ιντσών που στερούν λίγο από τον δυναμισμό του αμαξώματος (ιδανικά θέλει 18άρες, που μπορείς να τις επιλέξεις προαιρετικά).
Δείτε ακόμα: Mercedes A 160 ή Skoda Kamiq 1.5 TSI στα ίδια λεφτά;
Στα μέρη μας τώρα, με τα ίδια χρήματα δεν αγοράζεις –οριακά βέβαια- ούτε το ανανεωμένο 1.000άρι τούρμπο Honda Civic στην έκδοση Elegance Navi (22.190 ευρώ). Τιμολογιακά, το βασικό K5 LX τοποθετείται μεταξύ αυτού και του αντίστοιχου Civic Comfort (20.650 ευρώ)! Ακόμα και το κορυφαίο GT, με τον 2.5 Τ-GDI των 290 ίππων κοστίζει λιγότερο από την κορυφαία έκδοση του 1.5 VTEC Turbo των 182 ίππων (31.455 δολάρια ή 27.910 ευρώ το K5 GT, 28.070 το Civic με το 6άρι χειροκίνητο, 31.350 με το CVT που δοκιμάσαμε πρόσφατα)