Η κατάσβεση πυρκαγιάς σε ηλεκτρικό όχημα είναι πολύ πιο απαιτητική υπόθεση, από ό,τι σε ένα με κλασικό κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ. Η παρουσία μπαταριών και ιδίως η σύστασή τους (ιόντα-λίθιο) προκαλούν διαρκείς αναζωπυρώσεις, ακόμα κι όταν φαίνεται πως η φωτιά έχει σβήσει τελείως. Χιλιάδες επί χιλιάδων λίτρων νερού θα πρέπει να ριφθούν μέχρι να διασφαλιστεί το τέλος της πυρκαγιάς, θυμίζοντας κατάσβεση δασικής εστίας.
Ένα Tesla Model S στην Πενσιλβάνια ήταν η τελευταία προσθήκη στον κατάλογο των καμένων EVs, όταν ενώ κινείτο στον αυτοκινητόδρομο χτύπησε κάτι από κάτω. Ο οδηγός του ανέφερε πως λίγες στιγμές αργότερα άρχισε να βγαίνει καπνός από το δάπεδο, πιθανότατα γιατί υπήρξε ρήγμα στη συστοιχία της μπαταρίας. Αμέσως έκανε στην άκρη, βγήκε έξω μαζί με δυο επιβάτες και κάλεσε την πυροσβεστική, η οποία έσπευσε στο σημείο με δυο οχήματα. Κατευθείαν ξεκίνησε η επιχείρηση της κατάσβεσης, με αδιάκοπη ρίψη νερού. Συνολικά, 15.141 λίτρα εκτοξεύτηκαν από τις μάνικες των δυο πυροσβεστικών. Κι όμως, δεν ήταν ούτε κατά διάνοια αρκετά.
Άλλα 3 οχήματα κατέφθασαν για να συνδράμουν, επίσης ρίχνοντας διαρκώς νερό. Τελικά η φωτιά έσβησε, αλλά όχι πριν περάσουν 2 ώρες και πέσουν στο κουφάρι του Model S 45.425 λίτρα νερού! Όπως ανέφερε ο επικεφαλής αξιωματικός, η μπαταρία κρατούσε αμείωτη τη θερμοκρασία και προκαλούσε συνεχείς μικροεκρήξεις, οι οποίες με τη σειρά τους αναζωπύρωναν τη φλόγα. Είναι χαρακτηριστικό πως σε ένα κανονικό, θερμικό αυτοκίνητο η κατάσβεση μιας πυρκαγιάς απαιτεί το πολύ 2.000 λίτρα!