Η Tonale ήταν μόνο η αρχή για την Alfa Romeo. Οι Ιταλοί ετοιμάζουν ολομέτωπη εμπορική επίθεση, με τα crossovers σε πρώτο πλάνο αλλά δίχως να παραλείπουν κατηγορίες όπου παλιότερα, είχαν σεβαστή εκπροσώπηση. Η MiTo αντιπροσωπεύει ένα τέτοιο παράδειγμα στα σουπερμίνι, έστω κι αν δεν «τσούλησε» όσο προσδοκούσε το Μιλάνο. Ένας από τους κύριους λόγους, υπήρξε η αποκλειστική της διάθεση με τρίθυρο αμάξωμα.
Αυτή τη φορά, η Alfa είναι αποφασισμένη να μην κάνει το ίδιο λάθος. O επικεφαλής της Alfa Romeo Μεγάλης Βρετανίας, Damien Dally, άφησε υπονοούμενα σχετικά με το ενδεχόμενο επιστροφής της Mito, η οποία ούτως ή άλλως φημολογείται εδώ και αρκετό καιρό: «Η φίρμα μας έχει μακρά ιστορία στα compact και σπορτίβ μοντέλα, όπως η Alfasud. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πτυχή της αγοράς, με όγκο πωλήσεων και αρκετά μεγάλα περιθώρια κέρδους. Η MiTo ήταν αποκλειστικά τρίπορτη. Αν κυκλοφορούσε και σε πεντάπορτη διάταξη, το αγοραστικό κοινό θα ήταν πολύ ευρύτερο. Το επόμενο βήμα στον εξηλεκτρισμό, είναι η πλήρης ηλεκτροποίηση – και τα μικρά αυτοκίνητα ταιριάζουν πολύ σε αυτό».
Σαν να μας λέει, δηλαδή, ο Dally πως η Alfa περιλαμβάνει ξεκάθαρα στα πλάνα της το λανσάρισμα μιας νέας MiTo, που θα προσφέρεται με πεντάθυρο αμάξωμα και αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Η πλατφόρμα είναι έτοιμη και περιμένει. Τα Peugeot e-208 και Corsa-e βασίζονται στο πάτωμα e-CMP, οπότε η Mito 2ης γενιάς μπορεί απλά να δανειστεί τη μπαταρία των 50 kWh, μαζί με το ηλεκτρομοτέρ των 136 ίππων/260 Nm, και να πραγματοποιήσει ένα εντυπωσιακό comeback. Εξάλλου, ο CEO της εταιρίας, Jean-Philippe Imparato, έχει δηλώσει πως έως το 2030 και με αρχή το 2025, θα παρουσιάζεται κάθε χρόνο και ένα εξηλεκτρισμένο μοντέλο. Αν χωράει νέα MiTo σε αυτά; Σίγουρα!