Δύσκολοι καιροί για να είναι ένα μοντέλο σεντάν. Όταν ακόμα και ιστορικά ονόματα, όπως το VW Passat, βλέπουν το φάσμα της συνταξιοδότησης να έρχεται, δεν γίνεται να βλέπουν αισιόδοξα το μέλλον αυτοκίνητα που ήθελαν να αποτελέσουν ποσότητα στην κατηγορία. Το Renault Talisman ανταποκρίνεται πλήρως στην περιγραφή, έχοντας ξεκινήσει με φιλοδοξίες την εμπορική του πορεία το 2015.
Μια επταετία αργότερα, η σεντάν ναυαρχίδα των Γάλλων μάς αποχαιρετά. Η παραγωγή του ολοκληρώθηκε στα τέλη Φλεβάρη, οπότε όποιος θέλει να αγοράσει Talisman θα πρέπει να αναζητήσει ό,τι διαθέτει το στοκ. Γενικότερα η διαθεσιμότητα των τετράθυρων Renault είναι πια πολύ περιορισμένη, καθώς πλέον υπάρχουν μόνο το Megane Sedan και το μικρότερο Taliant (Dacia Logan με τα σήματα της γαλλικής φίρμας) – κι αυτά σε συγκεκριμένες αγορές, ως επί το πλείστον αναπτυσσόμενες.
Το Talisman διαδέχτηκε τη Laguna και το μεταγενέστερο Latitude, φτάνοντας τα 4.850 χλστ. σε μήκος και τα 2.810 χλστ. μεταξονίου. Διαστάσεις που το τοποθέτησαν στην κορυφή της κατηγορίας, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μέχρι σύστημα τετραδιεύθυνσης και την γκάμα να απαρτίζεται από 13 διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων. Πέρα από το σεντάν, κυκλοφόρησε και η Grandtour εκδοχή που περισσότερο θύμιζε shooting brake, παρά κλασικό station wagon.
Η απόσυρση του τετράθυρου Renault ήρθε ως επακόλουθο της διαρκώς αυξανόμενης ζήτησης για SUV, εξ ου και το λανσάρισμα δυο νέων μοντέλων από το Παρίσι. Το πρώτο έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του, με τη μορφή του Megane E-Tech. Το άλλο, ονόματι Austral, απέχει λίγες μέρες από το επίσημο ντεμπούτο, ενώ έπεται και crossover συνέχεια.