Το Nissan Sunny, ανεξαρτήτου γενιάς, συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο αγαπημένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Δεν χωράει συζήτηση πως το γεγονός της κατασκευής του εδώ, έπαιξε τεράστιο ρόλο στη γιγάντωση της εμπορικής του πορείας. Το Sunny, βέβαια, δεν ήταν πετυχημένο μόνο εδώ. Πολλές χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο αγάπησαν (και αγαπούν ακόμα, όπου διατίθεται) το μικρομεσαίο Nissan, κι όχι μόνο σε σεντάν έκδοση. Ή μόνο με αυτό το όνομα.
Το Sunny έχει συνοδευτεί από αρκετές άλλες ονομασίες, μεταξύ των οποίων το «Sentra». Εκτός των διαφόρων «νονών», υπήρξαν και αντίστοιχες εκδόσεις. Το Coupe, για παράδειγμα, ήταν η πιο σπορ. «Sentra Sport Coupe» σε άλλες αγορές, όπως αυτή των Η.Π.Α., από την οποία μας έρχεται το γυαλιστερό κόκκινο των φωτογραφιών. Ταξινομήθηκε πρώτη φορά το 1987, όταν αγοράστηκε από μια γυναίκα που δεν το οδηγούσε συχνά. Τις περισσότερες από τις 69.320 μίλια (111.559 χλμ.) τις έκανε ο δεύτερος ιδιοκτητής, που αποφάσισε να αποχωριστεί με βαριά καρδιά το αυτοκίνητο λόγω μετακόμισης.
Η κατάσταση του Sentra Sport Coupe κάλλιστα θα δικαιολογούσε ένα ψηφίο λιγότερο στον αριθμό χιλιομέτρων, καθώς τόσο το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό αποπνέουν αίσθηση περιορισμένης χρήσης, πέραν κάποιων σημείων (πίσω προφυλακτήρας). Ελαστικά, μπαταρία, ιμάντας, αμορτισέρ, μπουζί, φίλτρο βενζίνης και μπουζοκαλώδια είναι μερικά μόνο από τα εξαρτήματα που αντικαταστάθηκαν πρόσφατα, μαζί με το συμπλέκτη και τα ρουλεμάν των τροχών – μόνο τα τελευταία δύο κόστισαν 1.300 δολάρια (1.305 ευρώ), σύμφωνα με την αγγελία. Αλλαγές απαραίτητες, προκειμένου να διατηρήσει ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης ακέραια τη δύναμή του, καθώς με 70 άλογα απόδοσης δεν τον «παίρνει» για απώλειες.
Η τιμή του αυτοκινήτου ορίζεται στις 6.900 δολάρια και συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, συν τα αυτοκόλλητα που φόραγε όταν ήταν στην αντιπροσωπεία! Έτσι, για έξτρα νοσταλγία.