Καινούργια ή ακόμα και μεταχειρισμένη McLaren, μόνο να ονειρευόμαστε μπορούμε πως κάποια στιγμή θα αποκτήσουμε. Τρακαρισμένη όμως; Σαν να αυξάνονται οι πιθανότητες. Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτή την
Η Artura παρουσιάστηκε το 2021 και άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο για τη βρετανική φίρμα, όντας το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο στα χρονικά του Γουόκινγκ. Ένας 3.0 V6 twinturbo «παντρεύεται» με έναν ηλεκτροκινητήρα 100 ίππων και μια μπαταρία 7.4 kWh., για να δημιουργήσουν την πρώτη PHEV McLaren όλων των εποχών. Μόνο με το ρεύμα, η Artura μπορεί να κινηθεί έως 30 χλμ. και μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Όταν συνδυαστεί με τα 580 άλογα στις 8.500 σ.α.λ. του 3λιτρου V6, φτάνουν στους πίσω τροχούς 680 ίπποι και εξασφαλίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δλ. – μόλις 0,2 δλ. παραπάνω από την P1. Το 400άρι καλύπτεται σε 10,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα. Όλα αυτά, με μια μέση τιμή κατανάλωσης 4,7 λίτρων/100 χλμ.!
Οι σχεδόν 700 ίπποι προφανέστατα έπεσαν πάρα πολλοί στον οδηγό της πορτοκαλί Artura των φωτογραφιών, ο οποίος έχασε τον έλεγχο και έκανε «καινούργιο» το βρετανικό supercar μπρος-πίσω, αλλά και στα πλαϊνά. Οι ζημιές στο ανθρακονημάτινο αμάξωμα φαίνονται με την πρώτη ματιά, ωστόσο το ζήτημα είναι τι γίνεται από κάτω. Αν οι αναρτήσεις και κυρίως το κινητήριο σύνολο έχουν διατηρηθεί σε καλή κατάσταση, τότε το αυτοκίνητο θα μπορούσε να αποφέρει σεβαστό ποσό χρημάτων ως ανταλλακτικά. Για επισκευή και επανακυκλοφορία μάλλον δύσκολο, δεδομένου ότι σχεδόν όλα τα πάνελ του αμαξώματος θέλουν αλλαγή.
Η τρακαρισμένη McLaren βρίσκεται ήδη σε δημοπρασία, με το υψηλότερο