Από το 2016 και την απόσυρση του Evolution X, η συζήτηση για επιστροφή του εμβληματικού ονόματος στη γκάμα της Mitsubishi δεν σταματά. Ακόμα κι όταν οι ίδιοι, οι Ιάπωνες, δήλωναν πως δεν ήταν έτοιμοι για κάτι τέτοιο, το όνειρο δεν έσβηνε. Πλέον, το σενάριο ενός νέου Evo είναι πιο βάσιμο από ποτέ, στα τελευταία 5 χρόνια. Έστω και με εντελώς διαφορετική μορφή από αυτά που έχουμε συνηθίσει.
Τον Αύγουστο ιαπωνικά δημοσιεύματα έκαναν λόγο για έτοιμο πρωτότυπο, με τη μορφή του Outlander Evo, που θα έκανε ντεμπούτο στο -τελικά ακυρωθέν, λόγω κορωνοϊού- Σαλόνι του Τόκιο. Οι Ρώσοι του Kolesa.ru πήραν αυτή τη φήμη, την προσάρμοσαν στο νέο Outlander PHEV και δημιούργησαν το νέο Evo, σε ψηφιακή μορφή. Ο αεραγωγός στο καπό, τα φουσκωμένα φτερά, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και οι ζάντες της Enkei (μάλλον σε 20άρα διάσταση), από το Evo 10, συνθέτουν το παράστημα του Outlander Evo.
Για τα δρώμενα κάτω από αυτή δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες. Οι Ιάπωνες ανέφεραν συνδυασμό plug-in υβριδικού συστήματος και υπετροφοδοτούμενο κινητήρα, με συνολική απόδοση 410-475 ίππων. Ένα σύνολο εξελιγμένο από την Ralliart, η οποία αναβίωσε ακριβώς για τέτοιες αποστολές. Τούρμπο κινητήρας που να ταιριάζει στο νέο Outlander θα μπορούσε να είναι ο 2λιτρος των 272 ίππων του Infiniti QX50, που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα. Μια βελτιωμένη εκδοχή αυτού, συν την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων, καθιστά εφικτό το σενάριο των 400+ αλόγων για το Outlander Evo. Περισσότερα θα μάθουμε εντός της επόμενης χρονιάς, προς το τέλος της οποίας λέγεται ότι είναι προγραμματισμένο το ντεμπούτο του πολυαναμενόμενου μοντέλου.