Η κουβέντα γύρω από τον αντικαταστάτη του Nissan GT-R κρατάει εδώ και αρκετό καιρό. Αναμενόμενο, καθότι βρίσκεται στην αγορά ήδη 15 χρόνια και έχει αρχίσει να αποσύρεται, ακόμα και από την αγορά της Ιαπωνίας. Από την ίδια περιοχή, και σαφώς πιο επίσημα, ήρθε αργότερα η πληροφόρηση πως το R36 θα παρουσιαστεί το 2023. Και αυτή είναι η μορφή που θα μπορούσε να έχει.
Ο ψηφιακός σχεδιαστής Hycade ανέλαβε να δημιουργήσει μια ρεαλιστική απεικόνιση του R36, βασιζόμενος σε μεγάλο βαθμό στο επετειακό GT-R50. Εξάλλου, πολλές φήμες θέλουν τις γραμμές του επόμενου GT-R να επηρεάζονται από αυτές του designed by Italdesign και κόστους 1 εκατ. ευρώ «Godzilla». Από εκεί και πέρα, όλα είναι ανοιχτά για το τεχνικό κομμάτι.
Το σενάριο μετάβασης σε κεντρομήχανη διάταξη, όπως η Corvette, είναι απίθανο. Αυτό της αρωγής ηλεκτροκινητήρων πάλι, όχι ιδιαίτερα. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν θα πρόκειται για plug-in σύστημα, αλλά για KERS (Kinetic Energy Recovery System). Παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτά των McLaren P1 και LaFerrari, ενώ και το αγωνιστικό GT-R LM Nismo χρησιμοποιούσε ένα τέτοιο σύνολο (3λιτρος twinturbo V6 σε συνεργασία με την Cosworth, απόδοσης 500 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτρική υποβοήθηση 250 ίππων και σύνολο 750 ίππων). Για τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, λοιπόν, το μόνο σίγουρο είναι η τετρακίνηση και ο συνδυασμός θερμικού-ηλεκτρικού μοτέρ.
Εξίσου δεδομένο είναι πως το επόμενο GT-R θα είναι ισχυρότερο από το σημερινό. Τα 570 άλογα του απλού και τα 600 του Nismo θα αλλάξουν προς τα πάνω, με τους 600 ίππους να αφορούν το βασικό R36 και τις πιο ειδικές εκδόσεις (βλέπε Track Pack) να φτάνουν τους 650 – ισχύ που έχει πλέον το μέτρο σύγκρισης του R35, η Porsche 911 Turbo S. Κάτι που σημαίνει ότι το επόμενο Nismo δεν αποκλείεται να φτάσει στα 720 άλογα, ισχύς που αποδίδει το GT-R50 και ακούγεται πως θα παράγει το σκληροπυρηνικό Final Edition, που θα κάνει την τελετή «παράδοσης-παραλαβής» μεταξύ R35 και R36.