Οι κατασκευαστές κάνουν συχνά ανακλήσεις για θέματα που δεν φαίνονται σοβαρά, αλλά χρειάζονται βάσει αποτελεσμάτων ποιοτικού ελέγχου ή νομοθεσίας. Έχουμε δει, για παράδειγμα, τη Maserati να ανακαλεί την MC20 για τις λάμπες των πίσω φωτιστικών σωμάτων. Προφανώς δεν είναι η καλύτερη εικόνα να βλέπει κάποιος την κορυφαία «Τρίαινα» με «καμένα» φανάρια, ενώ παράλληλα τελεί και συμμόρφωσης με τον Κ.Ο.Κ. Στην Αμερική ας πούμε, πάνε «σύννεφο» οι κλήσεις για χαλασμένα πίσω φανάρια. Το ίδιο μπορεί να συμβεί, όμως, και με τα μπροστά.
Οι Η.Π.Α. είναι πολύ αυστηρές με το πλαίσιο κυκλοφορίας οχημάτων στους δρόμους τους, επιβάλλοντας ανακλήσεις για το παραμικρό. Στο πιο πρόσφατο δείγμα, ο οργανισμός NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) κάλεσε την GMC να συγκεντρώσει στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της 740.581 Terrain, χρονολογίας 2010-2017, για να διορθώσει ένα ζήτημα με τα εμπρός φανάρια, τα οποία φωτίζουν παραπάνω από το επιτρεπόμενο όριο. To μίνιμουμ επίπεδο φωτεινότητας είναι 125 cd ανά τετραγωνικό μέτρο, το οποίο αποδείχτηκε πως υπερέβαινε το μεσαίο SUV της GMC και οδηγήθηκε στην ανάκληση. Η αμερικανική εταιρία εξέδωσε ανακοίνωση, που ανέφερε πως το ζήτημα θα λυνόταν «με την τοποθέτηση του κατάλληλου διορθωτικού εξαρτήματος στα φωτιστικά σώματα».
Όπως αναφέρουν εκατοντάδες ενοχλημένοι ιδιοκτήτες Terrain, που στερήθηκαν τα αυτοκίνητά τους για αρκετές ημέρες στο πλαίσιο της ανάκλησης, το «διορθωτικό εξάρτημα» ήταν ένα αυτοκόλλητο! Οι μηχανικοί της GMC τοποθέτησαν στο κρύσταλλο του φαναριού ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι «μοζαΐκ» ταινίας, που -σύμφωνα με τις αιτιάσεις της GMC- μετριάζει τη φωτεινότητα της εκπεμπόμενης δέσμης, φέρνοντάς τη στα νόμιμα όρια και αποτρέποντας την «τύφλωση» των αντίθετα διερχόμενων οδηγών. Πολλοί κάτοχοι Terrain, στη σελίδα τους στο Facebook, κάνουν λόγο για «αντι-επαγγελματική και γελοία επιδιόρθωση», καθώς περίμεναν αντικατάσταση των φαναριών. Τονίζουν, μάλιστα, πως αυτό το αυτοκόλλητο δεν αποτελεί μόνιμη επισκευή, αλλά κυριολεκτικά μπάλωμα.