Εδώ και αρκετό καιρό κυκλοφορούν renderings για το νέο Honda CR-V, όμως πλέον δεν χρειαζόμαστε κανενός είδους ψηφιακή απεικόνιση. Η 6η γενιά του ιαπωνικού crossover έκανε την πρώτη της επίσημη εμφάνιση, δείχνοντας πιο δυναμική από κάθε άλλη φορά!
Οι φωτογραφίες του νέου CR-V εμφανίστηκαν στο site του Υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας, το οποίο δημοσιεύει εικόνες από οτιδήποτε λαμβάνει έγκριση τύπου. Συνεπώς δεν έχουμε να κάνουμε με διαρροές, αλλά με στάνταρ διαδικασία. Μέσω αυτής έχουμε τη δυνατότητα να δούμε το CR-V MK6, τουλάχιστον σε κινεζικές προδιαγραφές. Το εμπρός μέρος εμπνέεται από το HR-V, υιοθετώντας τη μεγάλη μάσκα και το σχεδόν κάθετο μοτίβο, που πλαισιώνεται από μακρόστενα φωτιστικά σώματα.
Πίσω οι αλλαγές δεν εμφανίζονται τόσο εκτεταμένες, διατηρώντας τα φανάρια σχήματος «L» αλλά σε ελαφρώς διαφορετική εκτέλεση. Εκεί που έχουμε έντονη διαφοροποίηση, είναι στις διαστάσεις.
Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά ΄της Dongfeng Honda, το νέο CR-V φτάνει τα 4.703 χλστ. σε μήκος και είναι 103 χλστ. μακρύτερο από το σημερινό. Το μεταξόνιο κερδίζει 38 χλστ., φτάνοντας συνολικά τα 2.700 χλστ., ενώ πλάτος και ύψος μένουν πιο κοντά στα δεδομένα του υπάρχοντος μοντέλου (1.866 χλστ. και 1.690 χλστ. αντίστοιχα το καινούργιο, 1.855 χλστ. και 1.689 χλστ. το σημερινό). Το βάρος φτάνει τα 1.685 κιλά, αλλά το ευρωπαϊκό λογικά θα είναι βαρύτερο λόγω του υβριδικού συστήματος. Το κινεζικό, πάντως, παίρνει κίνηση από τον 1.500άρη VTEC Turbo, εδώ στα 190 άλογα. Υπάρχει δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση, όμως αποκλειστική επιλογή κιβωτίου και στις δύο είναι το διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT.
To δικό μας CR-V 6ης γενιάς θα διαθέτει το υβριδικό σύνολο του σημερινού e:HEV, που αποτελείται από έναν 2λιτρο ατμοσφαιρικό i-VTEC 145 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 184 ίππων (συνδυαστική ισχύς 184 αλόγων). Προς τα τέλη του έτους περιμένουμε να κάνει ντεμπούτο.