H έκδοση Rally είναι με διαφορά η πιο ξεχωριστή στη γκάμα της Mustang Mach-E, περισσότερο ακόμα κι από την κορυφαία GT των 487 ίππων. Την ίδια ισχύ έχει εξάλλου και η Rally, συν εμφάνιση που παραπέμπει σε αγώνες και στήσιμο πολλά υποσχόμενο για θεαματικά πλάνα α λα WRC. Η εξέλιξή της, όμως, μόνο απλή υπόθεση δεν ήταν.
Οι τεχνικοί και μηχανικοί του «Μπλε Οβάλ» έσκαψαν κυριολεκτικά τμήμα του κέντρου δοκιμών, στο Μίσιγκαν, αφού πρώτα επισκέφθηκαν πίστες rallycross και ειδικές διαδρομές, συμβουλεύτηκαν οδηγούς αγώνων και πέρασαν όλα τα δεδομένα σε προσομοιώσεις υπολογιστών, πριν αποφασίσουν τελικά για τη χάραξη της πίστας. Το αποτέλεσμα ήταν μια διαδρομή που είχε λίγο από όλα, μέσα στην οποία η Mustang Mach-E Rally «μαρτύρησε» για πάνω από 804 χλμ. σερί. Σύμφωνα με τη Ford, οι δοκιμές που βασάνισαν τη Mach-E Rally ισοδυναμεί με έναν αγώνα rallycross κάθε μήνα, επί 10 χρόνια!
Η «ραλιάρα» Mustang Mach-E ξεχωρίζει από το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, τα μικρά στρογγυλά φώτα ομίχλης στη μάσκα, τις αγωνιστικές ρίγες στο καπό, τα αυτοκόλλητα χαμηλά στις εμπρός πόρτες και φυσικά τις λευκές 19άρες ζάντες της OZ Racing. Όσο για το πίσω μέρος, η μεγάλη αεροτομή που είναι εμπνευσμένη από το Focus RS βγάζει μάτια και ενισχύει το αγωνιστικό προφίλ του αυτοκινήτου. H ανάρτηση έχει ψηλώσει κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με τη Mustang Mach-E GT και είναι εξοπλισμένη με ειδικά ρυθμισμένα ελατήρια, αμορτισέρ MagneRide και μπροστινά δισκόφρενα 385 χλστ. με δαγκάνες Brembo βαμμένες σε κόκκινο χρώμα. Για την επαφή με κάθε τερέν αναλαμβάνουν τα ελαστικά 235/55 Michelin CrossClimate2 με τα ενισχυμένα πλαϊνά, ενώ η προστασία από χαλίκια και πέτρες είναι δουλειά των επενδύσεων στο δάπεδο του αμαξώματος, στα μαρσπιέ και στους θόλους των τροχών, καθώς και των λασπωτήρων.
Σε κάθε περίπτωση και έδαφος πάντως, οι 487 ίπποι και τα 880 Nm των δυο ηλεκτροκινητήρων αισθάνονται σαν στο σπίτι τους πάνω στο χαλίκι, όπου μπορούν να επιταχύνουν στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός μόλις 3,5 δλ.!