Η Hyundai ξεκίνησε εκστρατεία στήριξης για την προσπάθεια της πόλης Μπουσάν να φιλοξενήσει την Παγκόσμια Έκθεση του 2030 (2030 World Expo), παρουσιάζοντας μια σειρά από φαντασμαγορικά αυτοκίνητα-έργα τέχνης στο πιο ταιριαστό τοπίο: το Παρίσι.
Οι Κορεάτες συνεργάστηκαν με τον Κορεάτη καλλιτέχνη γκράφιτι Jay Flow για τη δημιουργία 10 Hyundai και Kia, που διαμηνύουν την ετοιμότητα του Μπουσάν στη φιλοξενία του παγκόσμιου αυτού γεγονότος. Κάθε ένα από τα αυτοκίνητα, με πρωταγωνιστές τα Ioniq 5 και EV6, ντύνεται σε πολύχρωμο γκράφιτι με εικόνες-σήμα κατατεθέντα του Μπουσάν, όπως τα κύματα του ωκεανού, τη γέφυρα Gwangan, γλάρους και το απαραίτητο μότο «Το Μπουσάν είναι έτοιμο». Τα φιλότεχνα τετράτροχα θα παρουσιαστούν στο Busan Expo Symposium και μια συναυλία K-Pop, που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι από τις 9 έως τις 15 Οκτωβρίου. Εκτός αυτών, θα πάρουν θέση σε ιστορικά μνημεία της γαλλικής πρωτεύουσας, όπως ο Πύργος του Άιφελ και το Μουσείο του Λούβρου.
Η Hyundai πιστεύει ότι η καμπάνια της στη Γαλλία θα βοηθήσει στη διάδοση του μηνύματος της προσπάθειας του Μπουσάν να φιλοξενήσει την Παγκόσμια Έκθεση 2030 σε αξιωματούχους από χώρες μέλη της BIE, αλλά και τουρίστες από όλο τον κόσμο. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας διαφημίζει το Μπουσάν εν όψει World Expo 2030. Πέρυσι έκανε κάτι παρόμοιο κατά τη διάρκεια της 172ης Γενικής Συνέλευσης της BIE στο Παρίσι καθώς και του Φόρουμ του Νταβός στην Ελβετία τον περασμένο Ιανουάριο. Η Hyundai έχει επίσης παρουσιάσει μια ποικιλία από αυτοκίνητα τέχνης σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Νέο Δελχί και η Τζακάρτα τον περασμένο χρόνο.