H προσοχή του VAG είναι στραμμένη στην ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχει αμφιβολία επ’ αυτού. Τόσο η σειρά I.D. της VW (η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, έχει ήδη προλάβει να διαλύσει το ρεκόρ ταχύτερου χρόνου στην θρυλική ανάβαση του Pikes Peak) όσο και τα e-tron της Audi (με το πιο πρόσφατο GT να είναι και το πιο σαγηνευτικό όλων εμφανισιακά) δείχνουν πως το μέλλον του γερμανικού κολοσσού τροφοδοτείται με ρεύμα. Τι σημαίνει αυτό για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης; Όπως αποκάλυψαν επίσημα χείλη, πολύ απλά το τέλος!
Δείτε ακόμα: Το φρενάρισμα του Audi E-Τron αψηφά την λογική (+video)
Σύμφωνα με τον επικεφαλής στρατηγικού συνδυασμού της Volkswagen, Michael Jost, η επόμενη γενιά TSI και TDI που θα παρουσιαστεί θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα των Μ.Ε.Κ. Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Οι μηχανικοί μας εργάζονται πάνω στη τελευταία πλατφόρμα των οχημάτων που δεν θα είναι ουδέτερα στο CO2. Σταδιακά θα μειώσουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στο ελάχιστο.
Η VW θα συνεχίσει να τροποποιεί την τεχνολογία εσωτερικής καύσης μετά την εισαγωγή της νέας πλατφόρμας την επόμενη δεκαετία. Μετά το 2050, ενδέχεται να υπάρχουν μονάχα ορισμένα μοντέλα βενζίνης και πετρελαίου σε περιοχές που δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές φόρτισης».
Διαβάστε επίσης: VW Golf GTI έκανε 100 χιλιόμετρα σε 26 λεπτά (+video)
Η δήλωση αυτή χονδρικά μεταφράζεται στην κατάργηση των βενζινοκινητήρων TSI και των πετρελαιοκινητήρων TDI, σε έναν χρονικό ορίζοντα 3 δεκαετιών. Η επόμενη γενιά των μοσχοπουλημένων κινητήριων συνόλων αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026 και θα είναι η τελευταία. Στο μεσοδιάστημα -μέχρι το 2022 συγκεκριμένα- το VAG στοχεύει να έχει στις γκάμες των εμπορικών εταιριών του (VW, Porsche, Audi, SEAT, Skoda) τουλάχιστον 30 διαφορετικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.