Το αυτοκίνητο που μαζί με το Sandero σήμανε την επανεκκίνηση της Dacia και έστρωσε το δρόμο για το Duster, ετοιμάζεται για την τρίτη γενιά του. Και αν κρίνουμε από τις ψηφιακά επεξεργασμένες του Kolesa.ru, θα είναι με διαφορά το πιο καλαίσθητο Logan που έχουμε δει.
Όπως και το νέο Sandero, το μικρό σεντάν θα θα «πατάει» στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF-B, στην οποία βασίζονται τα επίσης ολοκαίνουργια Renault Clio και Captur. Βέβαια, η ανάγκη για περιορισμό του κόστους δεν θα καθιστούν το Logan ρουμανική παραλλαγή με σήματα της Renault. Τα οποία, πάντως, ούτως ή άλλως διαθέτει στην αγορά της Ρωσίας, όπου τα αυτοκίνητα της Dacia πωλούνται με τα σήματα της μητρικής εταιρίας και σαρώνουν σε πωλήσεις.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Dacia Duster 1.5 Blue dCi 115 hp 4×4
Ένα χαμηλό κόστος που θα γίνει σοβαρή προσπάθεια να μην αποτυπώνεται -όχι στον ίδιο βαθμό με σήμερα, τουλάχιστον- στο εσωτερικό, όπου το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα θα είναι ριζικά ανανεωμένα, χρησιμοποιώντας ποιοτικότερα και πιο μαλακά πλαστικά ενώ θα αναβαθμιστεί και ο εξοπλισμός στον τομέα των πολυμέσων.
Διαβάστε επίσης: Dacia Sandero 1.0 TCe 100 LPG από 11.680 ευρώ
Κάτω από το πλήρως ανασχεδιασμένο αμάξωμα, θα πάρουν θέση κάποια από τα μοτέρ που συναντάμε και στα νέα Clio/Captur. Στη βάση αναμένεται να τοποθετηθεί ο ατμοσφαιρικός 1.0 SCe των 75 ίππων, ακολουθούμενος από τον υπερτροφοδοτούμενο 1.0 TCe των 100 ίππων και τον ντίζελ 1.5 Blue dCi των 85 ίππων (δεν αποκλείεται να υπάρχει και η μεγαλύτερη έκδοση των 115 ίππων. Το νέο Sandero θα διαθέτει και υβριδική εκδοχή (E-TECH), εξέλιξη που προς το παρόν δεν φαίνεται να υιοθετείται στο Logan. Αμφότερα τα μοντέλα πάντως, θα παρουσιαστούν στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους