Ο ντόρος γύρω από το Toyota GR Yaris δεν έχει κοπάσει ακόμα, ούτε προβλέπεται να συμβεί κάτι τέτοιο σύντομα. Δεν είναι μικρό γεγονός το λανσάρισμα ενός τετρακίνητου rally replica 261 ίππων (272 στην Ιαπωνία), με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, σε μια εποχή που μόνο το Subaru WRX STI έχει μείνει να θυμίζει τις ένδοξες στιγμές των 90’s.
Εκτός αυτού και να θέλαμε να ησυχάσουμε, δεν μας αφήνουν οι Ιάπωνες. Φωτογραφίες και video από το Nurburgring συνέλαβαν επ’ αυτοφόρω ένα GR Yaris φορτωμένο με αεροδυναμικά βοηθήματα, να γυρνάει σε ταχύτατους ρυθμούς. Αν συνδυάσουμε την εικόνα με το γεγονός ότι οι εκδόσεις GRMN αποτελούν το επόμενο βήμα για την Gazoo Racing, τότε -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- έχουμε να κάνουμε με πρωτότυπο δοκιμών της αντίστοιχης έκδοσης για το κορυφαίο Yaris!
Το πρώτο που παρατηρούμε είναι η σαφώς μεγαλύτερη αεροτομή, που παραπέμπει νοερά στην αντίστοιχη του Yaris WRC. Τα ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα κάνουν το ίδιο, συνδράμοντας παράλληλα στην παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης. Μηχανικοί της GR έχουν δηλώσει επανειλημμένως πως υπάρχει χώρος στην γκάμα των γρήγορων Toyota, για ένα Yaris που θα είναι ακόμα πιο κοντά στο αγωνιστικό. Ενδεχομένως, με την ανάλογη αύξηση της ισχύος, η οποία υπολογίζεται στην περιοχή των 300 ίππων από τον τρικύλινδρο 1.600άρη τούρμπο. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από Ιαπωνία μάλιστα, το hardcore GR Yaris θα είναι διθέσιο – κατά τα πρότυπα του Renault Megane R.S. Trophy R, που αντί για πίσω κάθισμα έχει roll cage. Για να δούμε τι μας επιφυλάσσουν οι Gazoo Racing Meisters of Nurburgring.