Μεγάλη όρεξη για supercars επιδεικνύει η Alfa Romeo, η οποία ήταν να μην παρουσιάσει τη νέα 33 Stradale. Η υπερ-Ιταλίδα δεν θα μείνει μόνη της στη γκάμα, καθώς το Μιλάνο ήδη εργάζεται πάνω στην εξέλιξη ενός ακόμα «κράχτη», που θα διαδεχθεί στο εγγύς μέλλον τη Stradale!
Η αποκάλυψη έγινε από τον επικεφαλής στρατηγικής της Alfa, Cristiano Fiorio, στο βρετανικό Autocar. Ο Fiorio ουσιαστικά ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός δεύτερου υπεραυτοκινήτου, απόφαση που ελήφθη έπειτα από την τρομερή ζήτηση και τις αιτιάσεις του κοινού. Σύμφωνα με τον Fiorio, η Alfa Romeo δέχτηκε καταιγισμό αιτημάτων για ένα νέο supercar, πέρα από την 33 Stradale, που θα εμπνέεται σχεδιαστικά από τις δεκαετίες του 60 και του 70. Πρόκληση που αποδέχτηκε δίχως δεύτερη σκέψη το σχεδιαστικό τμήμα, όπως δηλώνει ο επικεφαλής ντιζάιν: «Το πρώτο αυτοκίνητο (σ.σ. η 33 Stradale) αποδείχτηκε εξαιρετική άσκηση και μεγάλη επιτυχία, τόσο για εμάς όσο και τους πελάτες μας. Και θέλουμε να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό», είπε ο Alejandro Mesonero-Romanos.
Το χρονοδιάγραμμα της νέας super-Alfa τοποθετεί το ντεμπούτο της στο 2026, ωστόσο πληροφορίες σχετικά με το μηχανολογικό ποιόν της δεν αποκαλύπτεται. Η 33 Stradale ολοκληρώθηκε μέσα σε μόλις 16 μήνες, αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Maserati MC20, το ηλεκτρικό υπόβαθρο της GranTurismo Folgore και αρκετά από τα μηχανικά μέρη της Giulia GTA, περιλαμβανομένου του κινητήρα. Η αξιοποίηση υπαρχόντων εξαρτημάτων θα βοηθήσει τους Ιταλούς να τελειώσουν το νέο project σε εξίσου σύντομο διάστημα, δίχως να γνωστοποιείται ο προσανατολισμός και η φύση του κινητήρα. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα πάντως να αποτελέσει το κύκνειο άσμα των θερμικών κινητήρων για τις Alfa Romeo, καθότι οι νέες Giulia/Stelvio του 2027 θα σημάνουν τον πλήρη εξηλεκτρισμό της φίρμας.