Στον απόηχο της είδησης για διάθεση μόνο ηλεκτρικών Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2030, έρχεται αυτή της εξέλιξης ενός μοντέλου βασισμένου στο VW ID.3.
Η συνεργασία μεταξύ «Μπλε Οβάλ» και Βόλφσμπουργκ δεν είναι καινούργια, καθώς οι δυο εταιρίες έχουν υπογράψει μνημόνιο από το 2019. Σύμφωνα με αυτό, η Ford μπορεί να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα MEB για την εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων. Το πρώτο εξ αυτών θα παρουσιαστεί το 2023 και πιθανότατα θα είναι ένα compact crossover, σε στυλ «μίνι Mach-E». Τα renderings του Auto Express, μέσω Avarvarii, μας δείχνουν ένα αυτοκίνητο που μοιάζει με διάδοχο του Puma. Εντελώς «συμπτωματικά», το μήκος του ID.3 (4.261 χλστ.) πέφτει δίπλα σε αυτό του Puma (4.186 χλστ.) και ανάμεσα σε Fiesta και Focus. Όπως τοποθετείται και το «αιλουροειδές», δηλαδή.
Καθότι θα βασίζεται στο ηλεκτρικό VW, αυτό της Ford αναμενόμενα θα μοιράζεται και τα μηχανικά μέρη. Το ID.3 διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας. Η βασική έκδοση διαθέτει ωφέλιμη ενέργεια 45 kWh και προσφέρει αυτονομία 330 χιλιομέτρων κατά WLTP. Ο ηλεκτροκινητήρας – σε όλες τις περιπτώσεις εγκατεστημένος στον πίσω άξονα – παράγει ισχύ 93 ή 110 kW (126 ή 150 PS, αντίστοιχα). Η μεσαία μπαταρία διαθέτει ωφέλιμη ενέργεια 58 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 420 χιλιόμετρα κατά WLTP. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει ισχύ 107 ή 150 kW (146 ή 204 PS). Τέλος, η μεγαλύτερη μπαταρία διαθέτει ωφέλιμη ενέργεια 77 kWh και η αυτονομία φτάνει έως τα 550 χιλιόμετρα κατά WLTP, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει ισχύ 150 kW (204 PS). Οπότε ανάλογα χαρακτηριστικά θα πρέπει να περιμένουμε από τον Γερμανο-αμερικανό αδερφό του.