Πολλά αυτοκίνητα, ιδίως κλασικά και με υψηλή αξία, σπανίως βλέπουν το φως του ήλιου. Η μανία των συλλεκτών για αύξηση της τιμής μεταπώλησης, το κυνήγι μέχρι και του τελευταίου ευρώ, η εμμονή με το υψηλότερο δυνατό ποντάρισμα στη δημοπρασία, όλοι παράγοντες που καθηλώνουν τετράτροχα αριστουργήματα σε γκαράζ ή αποθήκες. Το εν λόγω DeLorean θα μπορούσε να ισχυριστεί πως ανήκει σε αυτή τη «χρυσοποίκιλτη» κάστα, αν το «γκαράζ» δεν ήταν μια παρατημένη αποθήκη και η σκόνη δεν κάλυπτε κάθε του σπιθαμή.
Η ξεχασμένη κινηματογραφική χρονομηχανή ανακαλύφθηκε από το πιο κατάλληλο άτομο. Ο Michael McElhattan διατηρεί εταιρία αναπαλαίωσης DeLorean (DeLorean Midwest) και κυνηγάει θησαυρούς σαν το συγκεκριμένο, με απώτερο στόχο να τους επαναφέρει στην αίγλη του παρελθόντος. Το συγκεκριμένο DeLorean κείτονταν σε μια αποθήκη, κλειδαμπαρωμένο και εγκαταλελειμμένο, εδώ και 20 ολόκληρα χρόνια. Προς μεγάλη έκπληξη του McEllhattan οι μηχανισμοί των gullwing θυρών λειτουργούσαν κανονικά, ωστόσο το εσωτερικό ήταν πάνω κάτω στα χάλια που θα περίμενε κανείς. Συν ότι ποντίκια είχαν κάνει φωλιά, γεμίζοντας την καμπίνα με φαγώματα και περιττώματα.
Στα μηχανικά μέρη υπάρχει σκουριά σε ορισμένα τμήματα του πατώματος και σε αρκετές βίδες, ιδίως εκείνες που είναι κοντά στην αντλία λαδιού. Αναμενόμενο, βέβαια, καθώς το αυτοκίνητο καθόταν τόσο καιρό, ώστε είχε αρχίσει να βουλιάζει στο έδαφος! Πλαίσιο και αμάξωμα, πάντως, διατηρούνται σε αρκετά καλή κατάσταση. Ο αριθμός πλαισίου αποκαλύπτει πως πρόκειται για το υπ’ αριθμόν 1072 DeLorean, κάτι που το τοποθετεί χρονολογικά στο 1981 και τις πρώτες παρτίδες. Το οδόμετρο αναγράφει μόλις 977 μίλια (1.572 χλμ.), οπότε μόλις αναπαλαιωθεί θα πρόκειται για πρώτης τάξεως collector’s item.
Για να γίνει αυτό, βέβαια, θα πρέπει να ξηλωθεί ολόκληρο το εσωτερικό και να γίνει πλήρες rebuild στον κινητήρα, μεταξύ άλλων. Ο κεντρικά τοποθετημένος 2.8 V6 PRV (Peugeot-Renault-Volvo) απέδιδε 130 ίππους και 207 Nm, συνεργαζόμενος -ευτυχώς- με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Λέμε «ευτυχώς», γιατί με το 3άρι αυτόματο τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονταν μετά από 10,5 δλ. και η τελική ίσα που άγγιζε τα 190 χλμ./ώρα. Εδώ μπορούμε να περιμένουμε 9,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 210 χλμ./ώρα τελικής, όταν με το καλό επανέλθει σε φουλ φόρμα.