H Dacia παρουσίασε τον περασμένο Δεκέμβριο το πρώτο της αυτοκίνητο με Full Hybrid τεχνολογία, το Jogger Hybrid 140. Σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης οι πωλήσεις του έχουν ξεκινήσει. Ενδεικτικά, η έκδοση Expression με τις 5 θέσεις εκκινεί στη Γερμανία από 23.800 ευρώ, όταν το 1.0 TCe 100 LPG κοστίζει από 18.600 ευρώ (από 22.580 ευρώ στην Ελλάδα το Expression LPG).
Το Jogger Hybrid 140, όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, διαθέτει συνδυαστική ισχύ 140 ίππων. Το κινητήριο σύνολο αποτελείται από ένα 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. με απόδοση 90 ίππων και 148 Nm ροπής, ένα ηλεκτροκινητήρα 50 ίππων και 205 Nm ροπής και μια υψηλής τάσεως μίζα/γεννήτρια εκκίνησης με 50 Nm. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 ταχυτήτων, εκ των οποίων οι 4 σχέσεις συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και οι 2 με τον ηλεκτροκινητήρα.
Επιπλέον, το σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,2 kWh, δίνουν τη δυνατότητα στο Jogger Hybrid 140 να διανύει αρκετές αποστάσεις στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά. Η Dacia αναφέρει για ποσοστό που φτάνει το 80%, συν του ότι εξασφαλίζεται μεικτή αυτονομία 900 χιλιομέτρων, μαζί με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων.
Όσον αφορά τις εκπομπές CO2, αυτές είναι στα 108 γρ./χλμ., με μεικτή κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. Το βάρους 1.432 κιλών Jogger Hybrid 140 (1.223 κιλά το LPG) επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 167 χλμ./ώρα. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG για τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG. Η χωρητικότητα που πορτ μπαγκάζ μειώθηκε στα 607 λίτρα (708 λτ. το LPG), ωστόσο και πάλι είναι πάρα πολλά. Να σημειωθεί ότι μπαταρία του Jogger Hybrid 140 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ., οποιοδήποτε έρθει πρώτο.
Το Jogger Hybrid 140 είναι παράλληλα το πρώτο στην γκάμα με προσαρμόσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, όπου προβάλλονται -μεταξύ άλλων- προβάλλονται πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας. Για ακόμα περισσότερη άνεση, διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό ηλεκτρικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο.